Zo, de business uitvoeringen zijn een mooi stukje duurder geworden per 1-3-2017...
Voor een O3 Combi Style BL 1.4 TSI DSG betaal je nu 31.300 EURO, na de facelift liefst 33.400! Daar heb je nu dezelfde auto voor, maar met 1.8 TSI...
Kijkend naar de standaarduitrusting is er zeer weinig veranderd. Kan zo alleen de LED koplampen vinden, die het xenon vervangen (los van of dit een verbetering is of niet; de O3 xenonlampen zijn de beste die ik ooit in een auto heb gehad). En het nieuwe Columbus systeem natuurlijk, maar dat is logisch.
Verder is er wel een Tech pakket te krijgen met ca 1000 euro korting, en een korting op de DSG op diesels (waarom niet op benzine?? wel mooi onderhandelingspuntje dus
).
De enige mooie toevoeging die ik zie is Dynamic Chassis Control. En ik kan me voorstellen dat sommigen onder u het warm krijgen van trailer assist.
Tot slot jammer dat er geen nieuwe 18 inch wielen zijn. De Alaris zijn mooi, maar had graag een vervanger voor de Gollums gezien.
*Herstel* Jazeker toch wel nieuwe 18 inchers! En mooie! Weer een puntje erbij voor de Octavia
Ergo conclusio, (te?) weinig nieuws onder de zon, en ik ga dus ook eens goed naar de Superb kijken!