Ach, Audi was ook eens een budgetmerk. Vóór je het weet rijdt er allerlei fout publiek in dikke Octavia's met grote wielen en Pitbulls achterin.
Bedoel je 3 januari? Jij hebt mij ontmoet in levende lijve, dus jij zal het wetenVanaf 2 januari om 14:00 dus
De SuperB is al zwaarder, dan ook nog voorzien van een zwakkere motor...Twijfel gaat tussen S3 1.6tdi en O3-17 2.0 TDI
18" PictorisVind de foto zoals de O3 nu op site van skoda.nl staat wel erg mooi in het zwart met chrome en die velgen. (welke velgen zijn dit?)
@rtwee
Ik kan mis zijn maar volgens mij; Lichtmetalen velgen 7,5 J x 18" PICTORIS.
Meerprijs van 650 euro volgens de Belgische configurator.
De SuperB is al zwaarder, dan ook nog voorzien van een zwakkere motor...
18" Pictoris
Bedoel je 3 januari? Jij hebt mij ontmoet in levende lijve, dus jij zal het weten
Kon wel hoor ☺Volgens de optielijst is acc beschikbaar op de 1.0 tsi, dat was bij het vorige model toch niet mogelijk?
€2000,- voor DSG is in mijn optiek echt grof geld hoor, voor een benzine. Bij een Rapid kost het nu €500,- (dat was zelfs maar €400 tot medio juni)..Prijsverschil tussen handbak en dsg is erg klein bij de business uitvoeringen.
€2000,- voor DSG is in mijn optiek echt grof geld hoor, voor een benzine. Bij een Rapid kost het nu €500,- (dat was zelfs maar €400 tot medio juni)..
Vanwaar dit verschil van 4x??
ik heb het idee dat Skoda langzaam, maar zeer zeker, de prijzen aan het omhoog schroeven is.
Hier in Belgie was de meerprijs bij de octi 3 voor dsg zo'n 1800€.€2000,- voor DSG is in mijn optiek echt grof geld hoor, voor een benzine. Bij een Rapid kost het nu €500,- (dat was zelfs maar €400 tot medio juni)..
Vanwaar dit verschil van 4x??
ik heb het idee dat Skoda langzaam, maar zeer zeker, de prijzen aan het omhoog schroeven is.
Ik zal volgende week ook mijn Octavia combi Style Business 1.6 tdi dsg gaan bestellen.
Zit enorm te twijfelen of het tech pakket van de Style erop moet bestellen. Mijn Recaro wordt toch overgezet en hecht niet veel waarde aan leer.
Weet iemand hoe de Trius 17 inch velgen eruit zien?