Waarom scheelt dat dan zoveel in de lease? Ik kan me dat niet herinneren van collega's die een 2.0 tdi hebben gekozen? Of gaat het om België?
Beetje opleggen ???ja, in belgie scheelt dat een hele hoop voor leasing.
maar het kan wel. Ik zou een 2.0 tdi dsg kunnen nemen, maar dan moet ik heel wat opties (zowel exterieur als intereur) laten vallen. als ik de 1.6 kies, kan ik style-uitvoering met tal van extra opties erbij nemen.
Natuurlijk hangt alles van het leasebudget af, als dat groot genoeg is kan een 2.0 dsg met alles er op en er aan ook
Waarom scheelt dat dan zoveel in de lease? Ik kan me dat niet herinneren van collega's die een 2.0 tdi hebben gekozen? Of gaat het om België?
In Belgie kan je die wel bijbestellen in de configuratorValt me trouwens nu pas op in de prijslijst dat bij het bagagepakket er geen notie meer is van het scheidingsnet, maar in plaats daar van neerklapbare rugleuning passagiers stoel
Het scheidingsnet komt echter ook niet los voor als optie
In Belgie kan je die wel bijbestellen in de configurator
Liever minder opties maar meer vermogen. Ik wil wel lekker kunnen doorrijden en we rijden niet alleen in de lage landen. Mwja, wij hebben een 2.0 besteld en doordeweeks rijd ik toch niet mee...!
Ik heb zelf de 1.6TDI DSG, ik weet niet hoe jullie hebben gereden. Maar als je even wilt inhalen schakel dan even terug naar zijn 4 (en niet met 80 of 90 in zijn 5 of 6 veel vermogen verwachten). Hij is idd niet erg snel, maar zo erg langzaam als jij omschrijft vind ik het ook niet...Wij hebben een 1.6 TDI proef gereden, WAT EEN SUFFE BAK.
Zelfs mijn vrouw vond dat; terwijl ze een vrachtwagen op linkerbaan inhaalde en gaspedaal tot schutbord had gedrukt gaf ze al aan dat ze vermogen tekort kwam en dat met een lege auto.