going_fritz
Actief lid
beetje jammer dat de dode-hoek signalering niet gewoon standaard uitrusting is. Zeker met de relatief kleine buitenspiegels.
Vandaag de vernieuwde Octavia gezien op het autosalon van Brussel.
Op het net kan je veel knappere foto's vinden dan als ik ze zelf kan maken. Ik was meer onder de indruk van de Kodiaq. Of de Seat AtecaHeb je ook wat pixels ervan? Edit: er is natuurlijk plenty beeldmateriaal, maar eigen foto's geven misschien wat meer info dan de afdeling marketing van Skoda. Ik ben nieuwsgierig! (ga er over paar weken 1 bestellen. Al weer bijna 160k op de teller en bij 180k moet ie eruit.)
Ik van de week een Octavia combi 1.6 dsg style business bestellen. Maar ik vind de kleur bepalen echt moeilijk.
Als ik m zo zie op het filmpje in het bruin zie dan vind ik dat eigenlijk ook wel mooi.
Ga jij niet zelf foto's maken in het salon ? Tenminste deftige foto's danis een fout op de site hoor kijk maar eens (1 min 17) in onderstaand filmpje mooi afgevlakt stuur
blauwgroen. In het echt heel mooi, vind ik dan.Oei, lava blue. Even kijken wat voor soort kleur dat is.
Thanks voor de tip.
Het enige waar ik nog over twijfel is het tech pakket voor €990. Alcantara vind ik niet echt belangrijk. Alleen het stuur vind ik mooier. Maar dat is een luxe probleem.
Ja, heel vervelend. Wist niet dat het er NIET op zat. Mis het best wel..beetje jammer dat de dode-hoek signalering niet gewoon standaard uitrusting is. Zeker met de relatief kleine buitenspiegels.
Bij de 2 dealers waar ik ben geweest (A-Point zuidoost, Martin Schilder Heemstede) waren de kleuren gewoon gelijk aan de huidige O3. Ook in de (Belgische) brochure die ik met veel pijn en moeite vandaag in Brussel heb kunnen bemachtingen staat geen Lava blue. Erg jammer, want veel spannende kleuren zijn er verder nietVolgens mijn dealer (Maas Nieuwkoop) is de nieuwe Octavia ook in het Lava Blue van de Superb te bestellen, maar stond nog niet zo in het systeem. Die kleur bevalt me wel.
Een beetje veelrijder houdt dat stuur zo'n 1000 uur per jaar vast. Dat is dan €0,10 per uur. KoopjeVeel bijtelling voor een stuurtje... 100 euro per jaar netto of zo. Ik laat het leer en trekhaak achteraf doen... Geen bijtelling.