tha a
Senior Member
Ik heb het voor de andere forumleden even in een plaatje gezet, maar kreeg het niet naar het forum geüploadet.
https://1drv.ms/i/s!AosQx0PlSEXcgZg8g1u4_-mFaZfkTw
verschrikkelijk... hij kijkt heel zielig...
Ik heb het voor de andere forumleden even in een plaatje gezet, maar kreeg het niet naar het forum geüploadet.
https://1drv.ms/i/s!AosQx0PlSEXcgZg8g1u4_-mFaZfkTw
verschrikkelijk... hij kijkt heel zielig...
Haha, goed gevonden @B.Stuurder, beter een puberale neus op de auto, dan een agressieve blik achter het stuurZiet er niet uit inderdaad. Dan maar een puberale neus op mijn auto
Sorry. Bericht gemist.Zoals ik al aan had gegeven dus in mijn bericht laatst
De nieuwe Colombus is wel een hele verbetering.
Niet als je bijvoorbeeld aan het sturen bent in bochtige straatjes en je wilt je telefoon wat harder zetten, of de navigatie. Dan is de knop op de Columbus heel handig omdat de knop aan je stuur zich ergens anders bevindt dan aan de linkerkant van je stuur. Met rechtuit rijden op de snelweg gebruik ik ook die knop niet.Het volume leek mij ook een issue, maar in de praktijk gebruik ik eigenlijk zelden de knoppen op het apparaat zelf. Je hebt namelijk ook knoppen op het stuur en dat is nog makkelijker/veiliger dan met je hand van het stuur af
Nederlanders en spraak ... natuurlijk dat dat goed werktJe kunt heel veel via de display tussen de meters en met spraak.
Spraak werkt uitzonderlijk goed, mits je de regels volgt. Navigatie eerst de plaats dan de straat en het nummer, nog 0 keer mis. In de Megane kon ik spraak bellen, maar dan alleen maar van tevoren ingesproken namen en dan nog zat hij er in 60% van de gevallen naast. Héél irritant.
Ik heb nog niet geprobeerd om spraak te bellen, maar dat heeft ook met mijn zakelijke telefoon te maken. Bij ons is er iemand op het briljante idee gekomen om Nokia telefoons te kiezen. Nokia Lumia werkt absoluut Kwalitatief Uitermate Teleurstellend samen met de systemen die in PON wagens zitten. En laten wij nu alleen maar PON wagens rijden
Alleen de Lumia 940 schijnt aardig te werken. iPhone 6 is geen enkel probleem, iets anders heb ik nog niet geprobeerd.
Jij hoort de hele dag "Wablief?" uit de Columbus??Nederlanders en spraak ... natuurlijk dat dat goed werkt
Ik heb nog niet ontdekt dat dat met spraak werktJij hoort de hele dag "Wablief?" uit de Columbus??