Vind ik ook. Het computerscherm is wel verbeterdSorry, maar ik ben toch wel héél gelukkig met mijn oude neusje als ik deze foto's weer zie..
Ik dacht hetzelfde en was er echt bang voor dat het tegen zou vallen. Maar (persoonlijk) vind ik de koplampen in echt op zowel de lichtere als donkere kleuren veel minder "erg" dan verwachtSorry, maar ik ben toch wel héél gelukkig met mijn oude neusje als ik deze foto's weer zie..
Op die geshowde modellen zal het wel iedere keer de Columbus zijn die erin steekt.Vind ik ook. Het computerscherm is wel verbeterd
Ik dacht hetzelfde en was er echt bang voor dat het tegen zou vallen. Maar (persoonlijk) vind ik de koplampen in echt op zowel de lichtere als donkere kleuren veel minder "erg" dan verwacht
Tsja, misschien is dat gewoon deels rationalisatie...Sorry, maar ik ben toch wel héél gelukkig met mijn oude neusje als ik deze foto's weer zie..
Dat zou kunnen, maar ik vind het oude gezicht sportiever, zeker las je alles wat chroom is, zwart hebt. Toont agressief, terwijl die dubbele lampen een beetje een goedmoedig en meer sjiek aanzien geven.Tsja, misschien is dat gewoon deels rationalisatie...
Er zal toch niemand verwachten dat jij nu in tranen uitbarst onder het roepen van "K*t, k*t, had ik nou toch maar even gewacht! ",
of woorden van vergelijkbare strekking?
Ik vind de "nieuwe neus", zeker in Vrs versie en zonder chroom, wel degelijk sportief van aanzien. Agressief moet het er van mij niet uit zien( Precies zo van, kijk naar mij, uit de weg ik kom eraan), ik vind dit dan teveel macho puberaal gedrag. Maar ja, ieder z'n smaak. Gelukkig voor u dat je de "oude neus" mooier vindt, anders zat je nu met 'n wrang gevoel bij uw nieuwe bolide.Dat zou kunnen, maar ik vind het oude gezicht sportiever, zeker las je alles wat chroom is, zwart hebt. Toont agressief, terwijl die dubbele lampen een beetje een goedmoedig en meer sjiek aanzien geven.
Heren denk er wel aan dat je hier de duurste uitvoering koplamp ziet, de LED variant dus. Hoe ziet de facelift eruit met de goedkopere koplamp?
Klopt daar had ik na mijn bericht ook even gekeken. Die goedkopere koplampen zien er niet uit (maar dat was bij de o3 pre facelift ook het geval).
én interpretatie van natuurlijk. En van mij mag iedereen wel uit de weg hoor, kan ik lekker doorrijden.Agressief moet het er van mij niet uit zien( Precies zo van, kijk naar mij, uit de weg ik kom eraan), ik vind dit dan teveel macho puberaal gedrag. Maar ja, ieder z'n smaak.
Ziet er niet uit inderdaad. Dan maar een puberale neus op mijn autoIk heb het voor de andere forumleden even in een plaatje gezet, maar kreeg het niet naar het forum geüploadet.
https://1drv.ms/i/s!AosQx0PlSEXcgZg8g1u4_-mFaZfkTw