Nee, het zal blijkbaar eind 03/17 zijn wanneer er besteld kan worden.Kan je in België de o3 facelift in VRS eigenlijk al bestellen?
Op de configurator is deze niet beschikbaar?
Geen Skoda voor mij dan, offerte moet half februari binnen bij de leasing.Nee, het zal blijkbaar eind 03/17 zijn wanneer er besteld kan worden.
Ik zit ook te wachten, maar vrees dat we eind augustus met de Fabia v/d vriendin op reis zullen moeten. Hopelijk lukt het toch nog om tegen 08/17 met 'n Vrs rond te rijden
Wat een verschil gaat dat zijn op reis !!!Nee, het zal blijkbaar eind 03/17 zijn wanneer er besteld kan worden.
Ik zit ook te wachten, maar vrees dat we eind augustus met de Fabia v/d vriendin op reis zullen moeten. Hopelijk lukt het toch nog om tegen 08/17 met 'n Vrs rond te rijden
Wel benieuwd welke andere bolides je op de shortlist hebt staan. Ken er wel die net zo ruim zijn als de O3, ook die net zo snel zijn als de VRS. Maar de combinatie ervan (in dezelfde prijsklasse) is niet heel vanzelfsprekend. Seat Leon misschien?Geen Skoda voor mij dan,
Das vanop mijn duim te zuigen@philippe bakker beetje Leuk die nieuwe avatar. Had je alleen van tevoren niet ingeschat als het type voor roze nagellak
Wss heel verbazingwekkend, maar kans is groot dat het een Mercedes CLA shooting brake wordt dan.Wel benieuwd welke andere bolides je op de shortlist hebt staan. Ken er wel die net zo ruim zijn als de O3, ook die net zo snel zijn als de VRS. Maar de combinatie ervan (in dezelfde prijsklasse) is niet heel vanzelfsprekend. Seat Leon misschien?
Momenteel geen Vrs te bestellen. Dat van eind maart bestellen, heb ik van Skoda Belgium als antwoord gekregen op FacebookGeen Skoda voor mij dan, offerte moet half februari binnen bij de leasing.
Wil dit zeggen dat je de oude VRS nog kan bestellen of tout court geen VRS mogelijk?
Rare zet van Skoda, dat ze 3 maanden geen bestellingen opnemen.
Geloof ik best. Maar als je een nieuw product lanceert, dan zou ik eerst zorgen dat ik het kan produceren en leveren. Dit is beetje omgekeerde wereld.heeft meer te maken met de productie er van... Productielijnen moet aangepast worden, nieuwe stukken moeten genoeg op voorraad zijn, de oude vrsen die besteld waren moeten eerst er nog door. Marketing moet zich klaarmaken enzoverder.
Er komt zeer veel bij kijken hoor
Geloof ik best. Maar als je een nieuw product lanceert, dan zou ik eerst zorgen dat ik het kan produceren en leveren. Dit is beetje omgekeerde wereld.
Bij mijn Audi a3 was destijds toch anders...wordt altijd zo gedaan hoor
Bij mijn Audi a3 was destijds toch anders...