B.Stuurder
Forumguru
Volgens mij zijn ze anders van vorm in de carrosserie.
dat extra vermogen is toch vast goedkoper te bekomen dan een dure optie er bij te nemen van 30 pker zijn geruchten van een RS245/250
Misschien zijn er op die versie andere dingen ook anders ? Remmen? Veringen ?dat extra vermogen is toch vast goedkoper te bekomen dan een dure optie er bij te nemen van 30 pk
die twee zaken vermoedelijk al zeker niet.. de RS220 was ook technisch weinig verschillend met enkel 1 giga-verschil met de "gewone" RS en dat was het sperdifferentieel. Remmen en ophanging zijn voor de rest identiek.Remmen? Veringen ?
Tussen de 220 en 230 zitten toch meer verschillen ? Uitlaat? Geluid ? Stoelen met geheugen standaard ? Sper dus en misschien nog watdie twee zaken vermoedelijk al zeker niet.. de RS220 was ook technisch weinig verschillend met enkel 1 giga-verschil met de "gewone" RS en dat was het sperdifferentieel. Remmen en ophanging zijn voor de rest identiek.
heb het over technische verschillenUitlaat? Geluid ? Stoelen met geheugen standaard ?
Ja Awel maar de vraag was hier is die 245 versie zijn prijsverschil waard. Met een hele rits opties erbij ja vind ik.heb het over technische verschillen
de uitlaat zullen we dan maar nog kant techniek schuiven, de rest zijn comfort opties
geluid is trouwens synthetisch geproduceerd bij de RS zeker?
Met een hele rits opties erbij ja vind ik.
Dan is een chip altijd het goedkoopste he. Ik heb 400 euro uitgegeven en heb 289 pk. Das de goedkoopste oplossingakkoord, als je de prijzen bruto met elkaar kan vergelijken, marketing-technisch wordt de consument vaak het "idee" gegeven dat hij reuze-voordeel doet maar in de praktijk is dat vaak niet of toch maar minimaal.
Ik had het initieel louter en alleen over het extra vermogen, niet over de extra uitrusting die zo een versie mogelijk met zich meebrengt.
Bij wie heb 'm laten chippen? Is het 'n dsg? Indien ja, heb je die ook laten aanpassen?Dan is een chip altijd het goedkoopste he. Ik heb 400 euro uitgegeven en heb 289 pk. Das de goedkoopste oplossing
Bij apec en ja de dsg is aangepast en ik heb hem er nadien nog es laten aanpassen en dat was gratisBij wie heb 'm laten chippen? Is het 'n dsg? Indien ja, heb je die ook laten aanpassen?
De extra's op een 1.8 style business tegenover de RS ook. En in Nederland al snel genoeg om voor een invoegmanoeuvre met een beetje gas een preek van een stille te krijgen. (Overigens in een lichtblauwe Volvo S60, omgeving Rotterdam Europoort. Je bent gewaarschuwd)Alles is op te lossen met een chip en genoeg geld voor de veranderingen.
De extras die je krijgt t.o.v. van de "normale" RS is het denk ik wel waard. Ik hoor dat de sper wel een makkelijk ding is op op een auto te hebben.
Ik hoor dat de sper wel een makkelijk ding is op op een auto te hebben.
Niet op alle auto's nodig, maar op de RS is grip op de voorwielen van oudsher een probleem: bij accelereren draait het minst belaste voorwiel door. Een sper helpt grip te houden.