B.Stuurder
Forumguru
Dus toch 4x4 dan.
Ik ben benieuwd wat de zomer brengt met zomerbanden.
Ik ben benieuwd wat de zomer brengt met zomerbanden.
ASR reageert op doorslaan van de wielen en vermindert dan het motorvermogen. XDS remt bij op het aangedreven wiel met de minste grip zodat het andere wiel meer aandrijfkracht toebedeeld krijgt.Ik heb het idee dat ze ASR gemakhalve een elektronische sper noemen bij de niet RS types.
Bij onze leasemaatschappij (leaseplan) is de nieuwe octavia nog niet te calculeren, ze geven aan dat ze nog geen idee hebben wanneer wel, ze hadden naar hun zeggen nog geen informatie van de dealers ontvangen ???? Aangegeven dat de prijzen reeds bekend zijn. Vreemde verhaal.
Echter twijfel ik nu tussen een octavia of een nieuwe Golf, echter is van de nieuwe golf nog helemaal niks bekend qua prijzen.
Ik zal binnenkort ook de wondere wereld van Skoda intrekken na jarenlang met VW en Audi rondgereden te hebben.
De leasewagen werd besteld, levering pas voorzien einde mei 2017... dat wordt nog ff wachten maar hopelijk is het de moeite!
Volgende wagen is besteld:
Skoda Octavia Combi Facelift - 1.6CRTDI GreenTec Style
met opties:
Metallic Quartz Grey
Pack Style GPS
Pack Style Look
Pack Style Comfort
Lederen zetelbekleding
Rear View Camera
Blind Spot Detect
Verwarmde voorruit
Crew Protect Assist
230 V stopcontact + 2 USB achteraan
Omkeerbaar koffertapijt
Driver Alert
Razend benieuwd want ik doe heel wat jaarkm's (ca. 50.000 km) op autostrades.
Ik sta op het punt om de lease contracten te tekenen voor een O3 Combi 1.4 TSI 150PK Style Business met de volgende extra opties:
Driving Mode Select
Metallic lak: Race Blue
Techpakket: Sunset,Alcantara/lederen bekleding, Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris, Multifunctioneel 3-spaaks sportstuurwiel
Functie pakket: Vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank, bagagenettenset en 230V socket
Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
DAB (digitale radio ontvangst)
Verwarmbare voorruit
Als je veel op de weg zit krijg je spijt dat je geen acc hebt genomen.De kogel is door de kerk. De auto met bovenstaande config is besteld, dus zonder de ACC en elektrische achterklep. De meerwaarde tov de extra eigen bijdrage was te weinig om mee te nemen in de bestelling.
Leverdatum weet ik nog niet, wagenparkbeheerder moet nog bericht krijgen van de dealer.
Als je veel op de weg zit krijg je spijt dat je geen acc hebt genomen.
Vooral icm dsg.