sitechris
Donateur
De BPM is dit jaar natuurlijk ook hoger en dat telt ook mee...
En wij maar denken dat de BPM zou worden afgebouwd door de 'autopartij' VVD.
De BPM is dit jaar natuurlijk ook hoger en dat telt ook mee...
Lijkt mij niet hoor, bij de dealer waar ik laatst was waren er gewoon kosten aan verbonden. De configurator is nog niet helemaal lekker heb ik het idee. Ik krijg in de configurator ook gewoon 350 euro:Ik had hem ook nog niet gezien idd. Ik zie dat de sportstoelen van het dynamic pakket nu zonder meerprijs te selecteren zijn! Echt een no brainer om erbij te klikken (vind ik).
Dat zal dan wel heel vaak gebeuren door de gemiddelde NederlanderEcht een no brainer.
Ja, op en dergelijk verschil kwam ik ook uit! Dat is best geld. En wat betreft de luxe, volgens mij is de auto bijna identiek uitgevoerd, behalve dan dat je twee extra koplampen krijgt voor dat geld
Lijkt mij niet hoor, bij de dealer waar ik laatst was waren er gewoon kosten aan verbonden. De configurator is nog niet helemaal lekker heb ik het idee. Ik krijg in de configurator ook gewoon 350 euro:
Ik heb bij twee dealers offertes laten maken voor de style business maar daar werd de optie gewoon op de lijst gezet (tegen kosten). Ik zou niet blind varen op de configurator..Ik had de dealer net aan de lijn die zei dat er normaal €350 voor betaald moet worden. Maar als je in de configurator kijkt en je gaat uit van een Style Business dan is het geen meerprijs.
In Duitsland ook. Een Style aanklikken en ook geen meerprijs.
Ik zou de dynamic stoelen niet willen hoor. Ik had na n uur rijden pijn in mn rug. Nu een Style business met alcantara/leer en die zit voorlopig (3000km) veel fijner. Ik zou stoelen niet alleen voor t oog kiezen.Ik had hem ook nog niet gezien idd. Ik zie dat de sportstoelen van het dynamic pakket nu zonder meerprijs te selecteren zijn! Echt een no brainer om erbij te klikken (vind ik).
Herkenbaar@blauwe octa
Ik kom ook uit een Megane estate met 14% het is straks even slijken met 22%.
Ook ik keek naar zo''n kekke Leon maar ruimte en ook de leaseprijs en laadgewicht heeft mij doen besluiten een Octavia te bestellen.
Met laadgewicht bedoel ik eigenlijk dat mijn Megane gt line altijd als we op vakantie gingen deze steeds met de trekhaak de grond raakte. En daardoor alles weer verbogen was.
Nee, ik geef ook niks om het uiterlijk. Bij mij ook een suffige burgerbak/familiebak. Héél saai.Volgens mij neem je de Skoda niet vanwege het uiterlijk
Gelukkig had ik een Megane met 20% bijtelling, vanwege de EDC automaat. Reed prima hoor, niet vergelijkbaar met wat ik nu heb, maar zeker niet sloom. Dus een kleinere overgang van 20% naar 22%Ik kom ook uit een Megane estate met 14% het is straks even slijken met 22%.
Ik heb vorige week een Skoda Octavia Combi 1.4TSI DSG besteld in de Style business uitvoering met ACC en een kinder pakket. Een lease auto van de zaak. Kleur race bleu van buiten en zwart van binnen.
....
Ik ging oorspronkelijk voor de mooie sportieve Seat Leon ST. Doordat ik zelf vrij lang ben, en de stoel dus ver naar achteren zet zat mijn dochtertje (op haar verhogertje) klem met haar voeten tussen de bank en mijn stoel in de Leon. Bij dezelfde dealer staat ook de brave ruime Skoda.
Ons gezin bleek wel in de Skoda te passen. Daarbij zitten de Skoda stoelen beter en zijn de auto’s technisch identiek. Na nog een proefrit is de keuze is dus gemaakt voor de Skoda.
Herkenbaar@blauwe octa
Ik kom ook uit een Megane estate met 14% het is straks even slikken met 22%.
Ook ik keek naar zo''n kekke Leon maar ruimte en ook de leaseprijs en laadgewicht heeft mij doen besluiten een Octavia te bestellen.
Met laadgewicht bedoel ik eigenlijk dat mijn Megane gt line altijd als we op vakantie gingen deze steeds met de trekhaak de grond raakte. En daardoor alles weer verbogen was.