En ook voor mij een nieuwe in bestelling. Na 189000 kilometers in 3,5 jaar is het er tijd voor. Ik ben reuze blij met de Skoda dus de keuze was niet heel moeilijk. Ook over de dealer (Mulder Deventer (ja ik weet, dat is nu Autohaas)) ben ik dik tevreden. Ik heb nog even geïnformeerd bij de VW-dealer naar de nieuwe Golf Variant. Helaas, ze waren niet geïnteresseerd, bovendien wisten ze niets dus konden ze geen offerte maken. Dan maar niet. Het is geworden:
Octavia Combi 1.6 TDI DSG7 Style Business
Moon White
Dynamic pakket met zwart/rode sportstoelen
ACC
DAB
18" Golus
Bagagenet
Dubbele laadvloer
Bumperstrip chroom
Afneembare trekhaak
Ik ben er blij mee!
Leuk Voor mij wordt het O3 facelift. Leverdatum heb ik nog niet doorgekregen, volgens de leasemaatschappij 4 mei maar daar geloof ik niets van :-)Mocht je je afvragen hoe dat er uit komt te zien, ik heb exact dezelfde configuratie, maar dan zonder bumperstrip en trekhaak
Dat zal toch niet, of je moet de echte GT bedoelen, maar die kun je niet met een standaard Octavia vergelijken. Ik heb ook 5 jaar een Megane gereden en je mag eens wat bochten komen nemen met mijn O3. Dat zal niet tegenvallen denk ik.@adinsx
De Skoda ligt niet zo strak op de weg als een Megane GT (die heb ik nu ook, dus ik kon het goed vergelijken) De Skoda is gebouwd op comfort en niet om hard door de bocht te scheuren, simpel zat.
Verlagen lijkt me geen logische keuze als je bang bent dat de trekhaak te laag zit. Als je het kan/wil betalen is DCC mischien wat voor je.
Dat zal toch niet, of je moet de echte GT bedoelen, maar die kun je niet met een standaard Octavia vergelijken. Ik heb ook 5 jaar een Megane gereden en je mag eens wat bochten komen nemen met mijn O3. Dat zal niet tegenvallen denk ik.
In mijn beleving was rijd de Megane GT line echt stukken sportiever, en de Skoda comfortabeler. Ik hoop dat ik je gelijk geef als ik eindelijk van mijn eigen Skoda heb mogen proeven (hoop ik op comfortabel en sportief tegelijk natuurlijk, als dat kan). Kom ik nog op terug (begin mei pas )
Maar nog even iets anders. Die phone box (een accesoire die ik nooit gekozen zou hebben als die niet in het Style pakket zat). Werkt die alleen als het klepje dicht is? Echt heel stom, dan zie je je telefoon niet eens! En Flitsmeister werkt nog niet op Apple Car play...Help! Denk dat strak mijn snoepjes in de phone box gaan.