Vandaag is de combi in bestelling gegaan. Ik moet zeggen het smoeltje oogt steeds beter.
Uitvoering:
Style bussiness 1.6tdi
Tech pakket (leder met alcantara icm 18" alaris wielen)
DAB+
Eibach verlagingset
En natuurlijk een trekhaak voor de zaak.
Bekijk bijlage 56859
Bekijk bijlage 56860
Heb je de auto al eens in het echt gezien? Ik heb in een aantal reviews al gelezen/gehoord dat hij in echt erg meevalt en ik kan dat zelf ook alleen maar bevestigen. Het ziet er helemaal niet zo verkeerd uit.Helemaal mee eens. De ledverlichting was inderdaad een stuk mooier in het vorige model.
Ik vind de auto sowieso niet zo'n succes om te zien.
Jammer dat Seat/Skoda een te extreme lijn gaat volgen, daar waar audi en vw een te standaard lijn volgen.
Heb je de auto al eens in het echt gezien? Ik heb in een aantal reviews al gelezen/gehoord dat hij in echt erg meevalt en ik kan dat zelf ook alleen maar bevestigen. Het ziet er helemaal niet zo verkeerd uit.
Overigens lijkt de FL al in de showroom te staan volgens Skoda:
Welke dealer? Ik heb een zilveren besteld en ben een benieuwd naar die combinatie.Mee eens, zag vandaag een zilver kleurige en donkergrijze in de showroom staan, en vooral bij de zilver kleurige vond ik de voorzijde erg geslaagd.
Inderdaad gisteravond was ik nog bij deze dealert en een black magic combi en briljant silver HB eens uitvoerig bekeken.In Apeldoorn bij Autohaas staan er inmiddels twee.
Verlaging is als accessoire toegevoegd, wordt niet van fabriek af geleverd.
de trieste evolutie binnen de autosector. Auto's en autorijden wordt ieder jaar duurder en duurder. En zolang de leasemarkt blijft groeien en bedrijven de leaseprijzen willen betalen, zullen auto's steeds duurder worden.Ja goedkoop is hij niet meer, maar wat wel?
Volgens mij krijg jij ook (hopelijk) jaarlijks een salaris verhoging :-) Hetzelfde is natuurlijk ook van toepassing bij mensen die bij Skoda werken (en hun leveranciers).de trieste evolutie binnen de autosector. Auto's en autorijden wordt ieder jaar duurder en duurder. En zolang de leasemarkt blijft groeien en bedrijven de leaseprijzen willen betalen, zullen auto's steeds duurder worden.
Waarom moet elk nieuw model of facelift steeds zoveel 1000den euro duurder worden? Is toch niet logisch.
moet dan dringend mijn loonbrief nakijken, stijgt zeker niet elk jaarVolgens mij krijg jij ook (hopelijk) jaarlijks een salaris verhoging :-) Hetzelfde is natuurlijk ook van toepassing bij mensen die bij Skoda werken (en hun leveranciers).
Daarnaast is de BPM ook weer gestegen waardoor er gewoonweg meer belasting afdracht moet plaatsvinden, daar ziet Skoda niets van terug.
was een vraag waar ik het antwoord wel op wist hoor, heb een economische achtergrondOmdat bedrijven meer winst moeten maken voor eigenaren en/of aandeelhouders. Elk jaar gaat het target omhoog en moeten de kosten dalen. Dus moet je harder werken voor hetzelfde (dus infeite minder) salaris en zie je vaak dat als er niet al mensen ontslagen worden, deze zeker niet 1 op 1 worden vervangen als ze met pensioen gaan bijvoorbeeld. Dus wordt de werkdruk exponentieel hoger voor de resterende medewerkers.
Uiteindelijk is dat eindig, net als het nu gebruikte economisch model, waarmee we wel in de eindtijd zitten nu. Ik hoop dat de automatisering dusdanig ver en snel doorzet, dat er steeds minder mensen nodig zijn. Uiteindelijk werk je naar de utopie toe, dat mensen niet meer hoeven te werken om te leven, maar helaas gaan we dat zeker voorlopig niet bereiken.
Omze generatie en die na ons zitten net in een hele slechte periode wat dat betreft.
Maar, genoeg ......
Vanmiddag ff langs geweest bij de dealer om de fl te bekijken..
Ik begin er toch aan te wennen aan dat zicht.
Hij zal er zeker niet minder succes door hebben.
Meteen eentje besteld?