O3 2017 Facelift

Fmoon

Forumguru
Ik heb even getwijfeld deze ook als RS versie te bestellen. Financieel best grappig dacht ik maar had een klein denkfoutje gemaakt.

Echter las ik dat de bewoners van CZ niet zo blij zijn dat hun trots dermate is aangepast met die koplampen. Wellicht zal deze niet lang meegaan. Word wachten tot een Snelle Kodiaq of de 04 RS.

spikehome

Forumguru
wat jammer is dat de 1.4 motoren nog steeds niet met act zijn.
en ik ben benieuwd of de nieuwe 1.5 ook naar de octavia gaan komen.
de facelift golf komt gelijk met de 1.5

adinsx

Nieuw lid
Ik las gister ergens dat de 1.5 TSI ook komt in de Octavia, volgens mij vanaf Q3, wat voor mij mooi zou zijn.
Echter... Zoals anderen ook al genoemd hebben is de Octavia toch echt comfort, en ook Roy beaamt dat in zijn video-review. Ten opzichte van de GTline (welke gewoon het GT-onderstel heeft) ga ik dan denk ik de sportiviteit wel missen.

Moet alleen nog even bij Roy navragen (zie hem denk ik 7 maart op de Autosalon van Genève) hoe de sportiviteit is met de instelbare dempers. Komt sportief dan in de buurt van een GTline Mégane...

De looks van de Octavia vind ik zeker niet verkeerd. Ok, misschien wat 12-in-dozijn, maar de Leon springt er ook zeker niet uit.

Ja naish, ben ook blij dat ik hem besteld heb. Op die film van autogeful ook in dezelfde kleur met dezelfde velgen :)
Wanneer denk jij hem te krijgen?

Mijne is door Athlon beloofd op 9 mei. 1 dag voor het contract van mijn Megane afloopt. Ik vraag me af wanneer de auto echt in NL zal zijn. Staat hij straks eerst nog een poosje bij de dealer te verstoffen, of komtíe te laat :shutup:. Ik ben het wachte nu al beu!

naish

Lid
Die van mij komt in week 19, dat is ook rond 8 mei.
Alleen hoop op iets eerder want mijn contract loopt af op 24 april. Iemand die de auto's moet bestellen is dat 2 weken vergeten...
Maar ik heb de kleur wel gewijzigd naar Race Blue. N.a.v. het filmpje.

B.Stuurder

Forumguru
Moet alleen nog even bij Roy navragen (zie hem denk ik 7 maart op de Autosalon van Genève) hoe de sportiviteit is met de instelbare dempers. Komt sportief dan in de buu
Ik help het je hopen, ik reed een Bose en heb nu Eibach 30 mm verlaging en ben niet onder de indruk dat het zo verschrikkelijk stijf is, gewoon nog comfortabel. Dus de standaard dcc sportstand zal niet zo heel stijf zijn.

Rallye

Forumguru
Heeft Autogefühl nu Carplay, zonder aangesloten iPhone (10.30 in het filmpje)? Of zijn bijvoorbeelde achterste USB-poorten actief (dus niet alleen voor laden)?

sg1987

Lid
Die van mij komt in week 19, dat is ook rond 8 mei.
Alleen hoop op iets eerder want mijn contract loopt af op 24 april. Iemand die de auto's moet bestellen is dat 2 weken vergeten...
Maar ik heb de kleur wel gewijzigd naar Race Blue. N.a.v. het filmpje.

grappig.
Ik was na het filmje aan het denken: "int zilver met die zwarte velgen is ook niet mis". Maar ik hou het ook bij race blue :D

D

Deleted member 24009

Heeft Autogefühl nu Carplay, zonder aangesloten iPhone (10.30 in het filmpje)? Of zijn bijvoorbeelde achterste USB-poorten actief (dus niet alleen voor laden)?
Ja dacht ik eerst ook, maar later (rond 13:00) zie ik toch echt het bekende witte kabeltje. Zie alleen de iPhone niet liggen

innocenti

Forumguru
Net de nieuwe bij de dealer in Den Bosch zien staan. Misschien kan ik aan de voorzijde wel wennen, maar de achterlichten vind ik erg lelijk.

D

Deleted member 24009

zijn die achterlichten heel anders dan? Op filmpjes en foto's zie ik niet veel verschil. Vind overigens de achterlichten van de O3 als ze branden wel 1 van de mooiste kenmerken van de auto

Rofffel

Forumguru
Helemaal mee eens. De ledverlichting was inderdaad een stuk mooier in het vorige model.
Ik vind de auto sowieso niet zo'n succes om te zien.
Jammer dat Seat/Skoda een te extreme lijn gaat volgen, daar waar audi en vw een te standaard lijn volgen.

hurmpie

Actief lid
Vandaag is de combi in bestelling gegaan. Ik moet zeggen het smoeltje oogt steeds beter.

Uitvoering:
Style bussiness 1.6tdi
Tech pakket (leder met alcantara icm 18" alaris wielen)
DAB+
Eibach verlagingset

En natuurlijk een trekhaak voor de zaak.

IMG_3661.JPG
IMG_3662.JPG

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan