philippe bakker
Forumguru
Je moest es weten hoe ontspannender dat rijdt. Een baan waar 70 mag en waar het vol met camera's hangt zet je hem kn op 70 ( of 72) en je moet het nimeer in het oog houden. Zalig. Geen gas geven niet remmen juist sturen
Doet een gewone cruisecontrol ook prima, hoor.Je moest es weten hoe ontspannender dat rijdt.
Gewone cruise control remt toch niet? En geeft geen gas bij ?Doet een gewone cruisecontrol ook prima, hoor.
Ik ben al sinds eind jaren '80 een intensief CC-gebruiker, op alle wegen waar ik maar even een beetje ruimte voor me heb en niet heel snel weer hoef af te slaan.
Nee dat niet, tenzij je helling-af of helling-op gaat: dan dus wel, al bestaat het "remmen" in dat geval uit gas inhouden. Is meestal voldoende trouwens.Gewone cruise control remt toch niet? En geeft geen gas bij ?
Wat ik mis is een snelheidsbegrenzer, wederhelfd heeft dit op haar g7 en dit is ook zeer leuk, zeker bij een traject controle weg, vraag me soms af of dit niet in te lezen is via vcds , mischien kan Marc aka @Antera hier meer over zeggen, kunt gewoon rijden zonder steeds op je snelheidsmeter te moeten kijken,
Dat was een van mijn eerste vragen toen ik de Octavia net nieuw had het antwoord was: NEE kan niet.vraag me soms af of dit niet in te lezen is via vcds , mischien kan Marc aka @Antera hier meer over zeggen, kunt gewoon rijden zonder steeds op je snelheidsmeter te moeten kijken
Een begrenzer heeft alleen nut als je zelf, dus met de voet gas geeft.Wat ik mis is een snelheidsbegrenzer, wederhelfd heeft dit op haar g7 en dit is ook zeer leuk, zeker bij een traject controle weg,
Ja hallo waar heb ik nou me rem en gas pedaal voor ????Gewone cruise control remt toch niet? En geeft geen gas bij ?
Voor momenten dat het leuk is die te gebruiken. Maar op saaie stukken is acc veel relaxterJa hallo waar heb ik nou me rem en gas pedaal voor ????
Hoop dat ze ok bij Skoda tegen die tijd wél doorhebben hoe het foutvrij kan werken.ACC dan wellicht op de volgende auto over 4 of 5 jaar,
Skoda Nederland heeft inmiddels ook de configurator online (of heb ik iets gemist eerder deze week?)
De prijzen zijn wel flink gestegen zeg, ik zou voor de FL €4000 meer betalen dan de en-en-en-voordeel Octavia die ik nu in bestelling heb (een 1.0 TSI DSG Style Business met enkele opties). Ja, je krijgt er een iets luxere auto voor maar voor zo'n groot verschil ben ik zeer content met het oude model
ACC dan wellicht op de volgende auto over 4 of 5 jaar, zien we dan wel weer of we dan nog zelf mogen rijden Misschien is het dan al wel standaard geworden.
Verschil tussen mn huidige Elegance Business en de nieuwe Style Business is ook al gigantisch qua uitrusting en technologie.
Ik had hem ook nog niet gezien idd. Ik zie dat de sportstoelen van het dynamic pakket nu zonder meerprijs te selecteren zijn! Echt een no brainer om erbij te klikken (vind ik).Skoda Nederland heeft inmiddels ook de configurator online (of heb ik iets gemist eerder deze week?)