O3 elegance businessline, geen vermoeidheidsherkenning? (Driver Activity Assistant)

Gizzmo

Forumguru
Dus als je al vanaf de eerste meter belabberd rijdt, krijg je die vermoeidheidsmelding nooit te zien?:D

Was het eerste wat ik dacht, en aangezien ik de eerste minuten meestal nog met het een en ander bezig bent gaat die melding dus nooit komen ;)

Rene C

Forumguru
Bij mij wordt ie donkergrijs (greyed out) als ie op de memory functie staat. (acc uit)
En licht hij wit op als hij actief is.(acc actief).

En deze auto heeft acc en er rijdt een auto voor hem. (welke waarschijnlijk gestopt is (had misschien ook koffie nodig??)). Dus de snelheidsmeter kan wel degelijk 0 km.u aangeven.
Hmm. Naast dat hij gestopt is, is zijn tank leeg en de motor koud.:pieker:

MaRco2

Forumguru
even denken

...

Nederland

...

originele naam voor zo een pack

....

:pieker:

safetypack? :D

Nee, safetypakket heeft dingen als alarm en kinderzitjeklemmen en netten enzo, als ik het me goed herinner.:tongue:

Oh ja, zit er bij mij gewoon op. Na zoveel tijd en blijkbaar wat slingeren, hoor je ping (niet de ping van lane assist, klinkt wel hetzelfde en doet het ook na wat heen en weer sturen... van de Octavia zelf) en zie je een dampende kop met warme choco of koffie in beeld.:)

micky

Forumguru
het werkt echt wel, de 2 keer dat ik hem zag was het voor mij ook langzaam tijd voor een pauze, vanaf morgen weer 3 dagen lang onderweg, ik ben benieuwd :)

IK kreeg de melding ooit één keer tijdens mijn bijna dagelijkse rit. Na een uurtje ongeveer.

1926642_735759496499969_1735294339718413120_n.jpg

peterrapid

Forumguru
:mad:een volledige nacht niet geslapen en deze morgen 75km gedaan en nog altijd krijg ik van die verwaande RS geen kop koffie :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Was het maar waar, vrouwtje deze nacht niercrisis gekregen. Is nu al veel beter maar deze nacht was ik er niet gerust in.
Tss die jaloerse t**f :tegek::mad:

Bovenaan Onderaan