O3 elegance businessline, geen vermoeidheidsherkenning? (Driver Activity Assistant)

peterrapid

Forumguru
Bedankt ik geef het direct door en ja is door de Rapid dat ik hier ben terecht ben gekomen en uiteindelijk Betsy erbij heb gehaald.
Mevrouw Rapid bedankt allen voor de wensen, maar wil nu gewoon dat ik heel letterlijk : "stop over mij te lullen op den internet" :D
Weeral goeie punten gescoord :cheer::yeah:

Darkside

Forumguru
Je zou maar op 0,1 km van je bestemming tegen een boom rijden.
Dus lekker 15 min pauze nemen en thuis even kopje koffie drinken. Daarna de auto weer ophalen en naar huis rijden.

erikkie

Senior Member
Ik heb ook al paar keer koffie moeten drinken na lang op snelweg.
Bij mij valt na lange rit van vier uur ongeveer altijd geluid uit van colombus. Navigatie werkt maar audio valt weg. Al paar keer gehad met lange ritten en weinig stoppen. Wordt hij te warm ofzo? ?????

AndreM

Forumguru
Ik heb ook al paar keer koffie moeten drinken na lang op snelweg.
Bij mij valt na lange rit van vier uur ongeveer altijd geluid uit van colombus. Navigatie werkt maar audio valt weg. Al paar keer gehad met lange ritten en weinig stoppen. Wordt hij te warm ofzo? ?????

Nee, te weinig koffie.....:deuk:

Lijkt mij niet goed, ik heb een vermoeden dat er iets of met de connector aansluiting aan de hand is. :koffie:
Of de soldering van de unit in het handschoenenkastje............
Maar daar zou ik zelf niets aan doen, zolang er garantie op zit. :jaja:

AndreM

Forumguru
Oei dat is wel errug snel.
Xenon, geluid radio................ik zou ook eens naar de laadspanning laten kijken voordat er straks nog meer kapot gaat.

Bovenaan Onderaan