Edit 6/09/2014: Op de nazomer meeting door @Antera een waslijstje aan VCDS aanpassingen laten uitvoeren...
- Knipperlichten bij noodstop
- DRL op de achterlichten, zonder kentekenverlichting
- LED kentekenverlichting aangemeld
- Beide mistlampen achter geactiveerd
- Snelheidsdrempen van de bochtverlichting verhoogd naar 42km/h
- Komfort knipperlicht naar 4x
- Ramen blijven bedienen na contact uit en deur open
- Nawissen (teardrop wipe) achterruit activeren
- Bijtankhoeveelheid weergeven op de Maxidot
- Ventilatorstand in auto-stand tonen
- Stoelverwarming stand 10 minuten onthouden na contact uit
- De elektrische achterklep kunnen sluiten met de knop op middenconsole en afstandsbediening
- Irritante piepje van de achterklep uitgeschakeld
- Sleuteldetectie in de koffer zodat de koffer niet meer sluit indien de sleutel in de koffer ligt
- DRL Audi-style dimmen bij knipperlicht
- AM band verbergen op de Columbus
Regensluiten lukte niet meer, blijkbaar is er weer een softwarewijziging doorgevoerd in wagens ná juni 2015 (MY2015?) waardoor de aanpassing niet meer werkte...
Daar ga je van bruinen, als ze schijnt ten minste.Zoveel plezier van het panodak? Ik heb het ook genomen op mijne maar heb het nooit eerder gehad...
Vandaag dus de test voor het verwijderen van het plastic onderdeel voor het voorknipperlicht.Mhm, zoals het beschreven staat in die PDF zal het nog steeds lastig worden, er is daar amper plaats om je hand tussen te krijgen... Maar ben benieuwd wat je bedacht hebt
Knipperlichten achterenachteruitrijlichtenvervangen door 90W LED verlichting van CSL Tuning (mistlichten achter blijven gloeilampen, gezien ik niet weet hoe goed LED lampen zichtbaar zijn in mist)
Ik vind het panodak prettiger om open te hebben dan mijn zijraam vanwege de windinval. Heel de tijd wind in je oren kan ik niet hebben. Hiervoor heb ik zelf ook nog maar één keer een 'open dak' gehad, heb het niet speciaal daarvoor besteld. Maar nu ik het weer terug heb merk ik dat ik eigenlijk wel vaak met open dak rondrij. Niet als het superheet is (dan blijft ie dicht met de airco aan), maar wanneer het zo nog wat fris is is het best wel aangenaam. Ook is het handig om snel de wagen wat af te koelen als die in de zon gestaan heeft, de ergste warmte is dan snel verdwenen...Zoveel plezier van het panodak? Ik heb het ook genomen op mijne maar heb het nooit eerder gehad...
in sommige gevallen lijken de knipperlichten de DAB ontvangst te storen wanneer ze gebruikt worden. We hebben er wel geen consistentie in gevonden, de ene keer wat minder (of zelfs helemaal niet) dan de andere keer. Verschillende testen uitgevoerd en er geen lijn in kunnen vinden... Ik ga ze er in ieder geval niet voor uithalen...
Een dak of raam dicht is eigenlijk niet programmeerbaar. Je moet namelijk altijd baas blijven over je eigen ruiten. |Er zijn wel auto's die meen ik melden dat je het raam dicht moet doen omdat het meer verbruik oplevert. Er zijn wel spiegels ( weet niet of de O3 dit ook doet) die bij ene hoge snelheid b.v. 170+ automatische inklappen om de luchtweerstand te verminderen en als je zo hard rijd heb je je buitenspiegels niet meer ndoig ofzo :-)
Jawel want als ik er dan aankom, moet je toch echt nog opzij hoorMet 170+ moet je toch steeds vooruit kijken, dan zijn ze idd overbodig