(eindelijk nog eens op het forum geraakt :s )
Ah, ook voor de LEDs gegaan @
micky Ik heb nog geen 'opmerkingen' gehad over verblindingen maar heb nog altijd wat zwarte modelbouwverf achter de hand indien nodig. Heb mijn mistlichten ook nog niet nodig gehad buiten bochtverlichting...
Zelf van het weekend nog eens een
nuttige aanpassing gedaan aan de wagen: een bescherming voor de achterbumper geplaatst. Ik heb niet gekozen voor een model zoals Skoda aanbiedt maar een transparante vinyl - beetje vergelijkbaar met een screenprotector op je GSM. De kinderen durven nogal eens in de koffer kruipen om hun boekentasjes eruit te halen (het blijven kinderen) en nu hoef ik me geen zorgen meer te maken over krassen of kwaad te worden omdat ze weer in de koffer kruipen.
Zo ziet 'ie eruit op draagpapier. Is 0,1mm dik, transparant en perfect op pasmaat gesneden. Ook komt de bescherming een centimeter over de rand naar beneden - wat echt beter is dan de Skoda variant.
Komt van eBay trouwens (hier:
http://www.benl.ebay.be/itm/271470557593). Aanbrengen is relatief eenvoudig als je ooit al vinyl of andere folie hebt geplakt. Bumper schoonmaken:
Zeep, veel zeep:
Het moeilijkste was het hoekje om, wat meer geduld nodig om geplakt te krijgen...
Maar het resultaat is best ok, voor die 7 euro... De folie zelf is wel krasgevoelig, maar mocht het te erg worden vervang ik de folie.