Octavia 3 Lichtpakket wordt als fout geleverd met lichte mistlampen

Zijn er meer kopers die deze ervaring hebben?

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

erikkie

Senior Member
Gisteren de dealer gesproken, hij was hoogst verbaast en wist niet dat het euvel bestond.... daar ben ik dan weer hoogst verbaast over :) ... hij gaat het uitzoeken, to be continued.

dealers zijn volgens mij héél goed in dommetje spelen.....
dynamic combi zonder achterspoiler, zonder instaplijsten achter. Moesten ze ook uitzoeken :sterretjes:

MaRco2

Forumguru
Hier nog een koper met dezelfde ervaring...

873c976065c211e3a8ae12f4568575a3_8.jpg

Daarnaast heb ik maar 1 afvalbakje waar er in de brochure toch echt over "Afvalbakken in deurportieren voor" wordt gesproken en heb ik geen "vastzetelementen", volgens de dealer zouden deze pas vanaf de elegance er bij geleverd worden. Kan iemand dat be-amen?

Mijn dealer heeft trouwens niks gezegd over de mistlampen daar kwam ik vanmiddag zelf achter.

Ziet er niet eens zo gek uit!:)

Hier Businessline met 1 bakje (ongebruikt, net als de nettenset).

MaRco2

Forumguru
dealers zijn volgens mij héél goed in dommetje spelen.....
dynamic combi zonder achterspoiler, zonder instaplijsten achter. Moesten ze ook uitzoeken :sterretjes:

Mmm heb ik niet op gelet, bij de accessoireset instaplijsten zijn het er vier.

Ziet er niet eens zo gek uit!:)

Hier Businessline met 1 bakje (ongebruikt, net als de nettenset).

De nettenset heb ik (ook) niet ontvangen... Heb je toevallig ook die hoekjes met klitteband voor in je achterbak? Ik heb overigens de Greenline Businessline, misschien dat daar het verschil in zit? :pieker:

erikkie

Senior Member
Mmm heb ik niet op gelet, bij de accessoireset instaplijsten zijn het er vier.

op mijn auto zijn het er maar twee, en dat schijnt normaal te zijn bij een 4 deurs met dynamic pakket volgens PON:sterretjes:. Uiteindelijk zijn ze alsnog geleverd, maar dat ging ook niet vanzelf :mad:

MartijnW

Actief lid
De nettenset heb ik (ook) niet ontvangen... Heb je toevallig ook die hoekjes met klitteband voor in je achterbak? Ik heb overigens de Greenline Businessline, misschien dat daar het verschil in zit? :pieker:

Bij de greenline BL zitten ze in het functiepakket. Hier ook Bi Xenon lampen met zwarte binnenkap en normale mistlampen. Dealer en LM gaan er achteraan.

MaRco2

Forumguru

Hoekjes zijn er, is Elegance Businessline, zit wel verschil in. Netten horen bij een of ander intropakket, zie handtekening.

Rick

Senior Member
Let wel ebl met bagagepakket komt dan weer zonder die hoekjes (maar met vele andere opbergmogelijkheden). Zou toch graag ook die hoekjes hebben. Maar eens vragen aan de dealer.

Nou! het bagagepakket valt me achteraf wat tegen. De variabele vloer is top, alleen jammer dat je geen nettenset kan gebruiken. Je krijgt er ook geen hoekjes bij, dus deze heb ik vandaag los gekocht bij Skoda Zoetermeer.

Nou! het bagagepakket valt me achteraf wat tegen. De variabele vloer is top, alleen jammer dat je geen nettenset kan gebruiken. Je krijgt er ook geen hoekjes bij, dus deze heb ik vandaag los gekocht bij Skoda Zoetermeer.

Wat was je kwijt voor de hoekjes als ik vragen mag? Zijn de lampen overigens al bij iemand vervangen door de juiste? ...ik wacht nog steeds op antwoord van de dealer.

kick! Iemand al een update over de mistlampen? Het blijft oorverdovend stil aan de kant van mijn dealer... Nu heb ik een probleem met mijn brandstofmeter die zegt dat de tank leeg is terwijl deze net is afgetankt dus moet er binnenkort toch langs, maar ben erg benieuwd of iemand al iets meer weet.

MartijnW

Actief lid
kick! Iemand al een update over de mistlampen? Het blijft oorverdovend stil aan de kant van mijn dealer... Nu heb ik een probleem met mijn brandstofmeter die zegt dat de tank leeg is terwijl deze net is afgetankt dus moet er binnenkort toch langs, maar ben erg benieuwd of iemand al iets meer weet.

Nee hier ook nog steeds niks. Ze hebben ook de trekhaak er nog niet opgezet. Is allemaal geen prioriteit voor ze heb ik het idee.

serum

Forumguru
Is het geen optie de dealer gewoon te laten zoeken in zijn computertje of hij de zwarte reflectoren niet kan bestellen? Zo duur kunnen ze niet zijn en ze moeten toch vervangen worden. in België zijn de zwarte reflectoren een optie van 20e.

MartijnW

Actief lid
Ah de trekhaak, daar wacht ik ook nog op! We zitten toch niet toevallig bij dezelfde dealer hè?! :)

K uit A

Is het geen optie de dealer gewoon te laten zoeken in zijn computertje of hij de zwarte reflectoren niet kan bestellen? Zo duur kunnen ze niet zijn en ze moeten toch vervangen worden. in België zijn de zwarte reflectoren een optie van 20e.

Ze horen gewoon bij de optie bixenon licht, dus niks betalen. Hollander snapt u ;)

K uit A
Ze horen gewoon bij de optie bixenon licht, dus niks betalen. Hollander snapt u ;)

Dan zitten we niet bij dezelfde dealer ;)
Afgelopen zaterdag langs geweest om de enorme afwijking in mijn brandstofmeter voor te leggen en ook te horen gekregen dat de trekhaak eind januari leverbaar zou zijn. Ik zou vandaag teruggebeld worden ivm de trekhaak en mistlampen.

Ik heb ook zilveren mistlampen op mijn Greenline Businessline.
De verkoper bij de dealer vertelde bij aflevering nog dat hij ook zwarte lampen verwacht had.
Tevens heb ik ook mijn twijfels over de brandstofmeter.

Zojuist alles gemeld bij de dealer. Even hun reactie afwachten maar.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan