Octavia 3 Lichtpakket wordt als fout geleverd met lichte mistlampen

Zijn er meer kopers die deze ervaring hebben?

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .
Mistlampen nu wel in de goede kleur en trekhaak gemonteerd, happy! :jaja:

Nu nog een oplossing voor het regelmatig vastlopen van de columbus en het automatisch afspelen van bestanden zodra je een telefoon aan de USB hangt en het wordt helemaal een feest :lezen:

Mistlampen nu wel in de goede kleur en trekhaak gemonteerd, happy! :jaja:

Nu nog een oplossing voor het regelmatig vastlopen van de columbus en het automatisch afspelen van bestanden zodra je een telefoon aan de USB hangt en het wordt helemaal een feest :lezen:

@mikester Dat eerste heb ik tot nu toe nog geen last van gehad en het tweede vind ik ook steeds irritanter worden. Ik stap in de auto zet m'n iPhone in de houder die aan de USB vast zit (voor het opladen) en dan begint ie gelijk het eerste nummer te spelen. Is ook altijd de artiest die met een A begint.

bonyuri

Actief lid
@mikester Dat eerste heb ik tot nu toe nog geen last van gehad en het tweede vind ik ook steeds irritanter worden. Ik stap in de auto zet m'n iPhone in de houder die aan de USB vast zit (voor het opladen) en dan begint ie gelijk het eerste nummer te spelen. Is ook altijd de artiest die met een A begint.
Dan sluit je hem aan op 12v aansluiting.
Opgelost!

• Leuk
Waarderingen: Rick

MartijnW

Actief lid
Het heeft even geduurd (40 dagen) maar ze hebben de trekhaak geplaatst en de reflectorkappen vervangen.

Joske

Forumguru
oei..

dacht dat je bedoelde dat jij ook trekhaak had verkregen icm nieuwe reflectoren.

dat is minder natuurlijk!

oei..

dacht dat je bedoelde dat jij ook trekhaak had verkregen icm nieuwe reflectoren.

dat is minder natuurlijk!

Begreep je goed, maar het is een trekhaak die je kunt verwijderen dus zit er bij mij niet standaard onder. Vandaar dat ik ook zei kogel :)

intruder1400

Actief lid
Hier ook reflectormistlampen geleverd terwijl ik het lichtpakket gekozen heb. Kleur auto magic Black, geen gezicht zo. Wordt onder garantie vervangen....

Bovenaan Onderaan