dirkkroneman
Forumguru
Lekker strak zo!
Als ik dit zo zie dan moet er haast wel een fout gemaakt zijn, er is toch maar 1 greenline? Dus zou dit ook voor de greenline business gelden.@Ocatavia CW Hier een screenshot van het lichtpakket voor de greenline zoals vermeld in de prijslijst:
Bekijk bijlage 24065
Duidelijk dus met donkergetinte mistlampen.
Er is idd maar 1 greenline, maar blijkt nu toch wel met "af-en-toe" in het geheim gewijzigde specificaties die voor de klant niet inzichtelijk zijn aangezien de prijslijst volgens Skoda geen inzicht geeft in de uiteindelijke samenstelling en de dealers schijnbaar ook niet op de hoogte zijn
En inderdaad geldt deze info ook voor de greenline businessline.
Klinkt mij als een broodje aap verhaal. De folder is er duidelijk over. Mijn O3 GL BL Magic black met licht pakket werd ook met zilveren mistlampen geleverd. Dealer heeft contact gehad met PON, keurig vandaag onder garantie vervangen. Ik heb dan geen candy white, maar ik geloof niet dat per kleur de configuratie verschilt. Dan zou daarover logischerwijs vooraf over gecommuniceerd moeten worden.
Gewoon van je dealer eisen dat het vervangen wordt is mijn mening.
Komt voor elkaar... Zodra ik tijd heb
Echt veel beter in het zwart... btw ik kan nog altijd jouw nummerplaat lezen hahaVergelijk maar met de foto's in post #73
Vergelijk maar met de foto's in post #73