Octavia 3 Lichtpakket wordt als fout geleverd met lichte mistlampen

Zijn er meer kopers die deze ervaring hebben?

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb ook zilveren mistlampen op mijn Greenline Businessline.
De verkoper bij de dealer vertelde bij aflevering nog dat hij ook zwarte lampen verwacht had.

Ze horen bij het bi-xenon lichtpakket, als je dit pakket niet hebt dan zijn de reflectoren volgens mij standaard zilver.

Mijn dealer mailt trouwens net:

Ik heb met Pon contact gehad over de mistlampen.
Ze hebben aangegeven dat we e.e.a. kunnen claimen en vervangen

Goed nieuws dus :)

Jstruijk

Senior Member
Staat ook echt gewoon in de prijslijst:
Licht pakket
Bi-Xenon koplampen met AFS functionaliteit, LED dagrijverlichting, donkergetinte mistlampen met
corner-functie en verlichting voor voetenruimte achter​

Ze horen bij het bi-xenon lichtpakket, als je dit pakket niet hebt dan zijn de reflectoren volgens mij standaard zilver.

Mijn dealer mailt trouwens net:

Goed nieuws dus :)

Ik heb inderdaad het Xenon lichtpakket dus naar mijn idee moet de dealer deze kosteloos vervangen

Bij mijn wagen (EBL Combi) zit links de subwoofer en rechts het "plankje." Het lijkt of er twee laadjes of iets in dat "plankje" zitten. Trek je er vervolgens aan, dan blijkt er een vastzetelement in geklikt te zitten.

Misschien nog mensen hier die dat nog niet gezien -, maar wel hebben?

Ik heb inderdaad het Xenon lichtpakket dus naar mijn idee moet de dealer deze kosteloos vervangen

Ja naar mijn idee ook :)

Bij mijn wagen (EBL Combi) zit links de subwoofer en rechts het "plankje." Het lijkt of er twee laadjes of iets in dat "plankje" zitten. Trek je er vervolgens aan, dan blijkt er een vastzetelement in geklikt te zitten.

Misschien nog mensen hier die dat nog niet gezien -, maar wel hebben?

Heb je wellicht een fotootje? Ik kan me totaal geen voorstelling maken bij het plankje als ik in mijn eigen achterbak kijk...

Als ik het goed begrijp is dit een foto van een zwarte reflector:

Bijlagen

• 2014_01_28_153402_7282.jpg
    2014_01_28_153402_7282.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 124

MartijnW

Actief lid
Ah de trekhaak, daar wacht ik ook nog op! We zitten toch niet toevallig bij dezelfde dealer hè?! :)

Nieuws over de trekhaak. Ze hebben hem gevonden en gaan hem 13 februari monteren. Op de vraag of ze dan ook de kappen van de mistlampen zouden doen kwam geen antwoord.

Nieuws over de trekhaak. Ze hebben hem gevonden en gaan hem 13 februari monteren. Op de vraag of ze dan ook de kappen van de mistlampen zouden doen kwam geen antwoord.

Die van mij krijgt morgen z'n trekhaak én de juiste kappen voor de mistlampen. Brandstofmeter is het weer gaan doen dus vraag me af of ze daar uberhaupt nog naar gaan kijken.

MartijnW

Actief lid
Die van mij krijgt morgen z'n trekhaak én de juiste kappen voor de mistlampen. Brandstofmeter is het weer gaan doen dus vraag me af of ze daar uberhaupt nog naar gaan kijken.

Dat van die kappen ga ik natuurlijk gelijk zeggen als ze de auto vanuit Amersfoort komen halen.

Nexus_2135

Nieuw lid
Ik heb hetzelfde ervaren
13 januari opgehaald
Verkeerde mistlampen
Geen winterbanden
Verkeerde stoelstoffering had stofleder zwart zit nu volledig stof in
Heb geklaagd bij de lm en heb inmiddels winterbamden en de juiste mistlampen en binnen kort ook volledig leer inbouw

Bovenaan Onderaan