Octavia Combi greenline V Peugeot 308 SW Bluelease

Schipper74

Senior Member
Heb voor nu de 'Gemini' velgen genoteerd, die zijn ook aan de prijzige kant.
Heb daar ook een geheel zwarte versie van gezien, die ik nog mooier vond.

Krijg het plaatje alleen niet mee, maar het heet ook Gemini 18" black. Was op een engelse site

peterrapid

Forumguru
Gemini heel mooi maar 19" bij testrit vond ik ze wat hard, en de 18" was ietsje minder daarom mijn keuze ook omdat ik bijna 45K per jaar doe maar de Gemini's zijn heel knap, misschien als zomervelgje :jaja:

Schipper74

Senior Member
Nu nog zien dat ik deze kan krijgen, heb de vraag uitstaan....ben benieuwd.
In tegenstelling tot de RS gemini is deze geheel zwart en net wat anders.
Tis een Skoda velg gezien het logo ;)

peterrapid

Forumguru
Verlagingsveren, als je dan toch gaat voor 19" velgen op een normale O3 staat die wat hoog, een verlagingsset maakt de afstand van de velg tot wielkast wat beter aansluiten zodat je velg beter tot zijn recht komt.

Schipper74

Senior Member
Ok, back to the drawing board ;)
Heb offerte al ingeleverd bij leasemaatschappij, eerst nog maar eens zien wat zij accepteren.
Anders weet ik het wel!
By the way, stond 18 inch bij deze velgen, maar zo te zien op de foto is het dat niet?

image.jpg Niet alleen dat, het rijdt stukken, maar dan ook echt stukken beter! De standaard veren van de O3 zijn nogal slap. Met een setje Eibach blijft het comfort goed, maar je stuurt door de bocht alsof je door een kuipje zachte boter snijdt. Ik heb eerst 9000 km zonder Eibach gereden, maar sinds de de verlaging ben ik een nog blijere O3 rijder. Thanks to @Antera :thumbsup:

Schipper74

Senior Member
Wilde eerst binnen leasebudget blijven met mijn 14%, maar als ik zie dat ik op dit moment maar 10 euro meer in de maand kwijt ben, dan kan er nog wel wat bij.
Goede reden om een keer te stoppen met roken, hahaha!

Schipper74

Senior Member
Zo langzamerhand ga ik daar wel steeds meer aan denken, ja!
Het grappige is dat ik eigenlijk nooit zo met auto's bezig ben, tot......ik weer een nieuwe auto mag uitzoeken.
Dan ben ik mezelf in het rondte aan het zoeken naar de voor- en nadelen.
De Skoda was een auto, waarvan ik wist dat die beter was geworden na samen gaan met VW.
Maar dacht er nog niet over na.
Totdat ik met 14% ertegen aan liep.
Reed eerst een proefrit in een Superb.......Man, dat is een auto...daar heb je eigenlijk een chauffeur bij nodig, .....wat een beenruimte achterin.....belachelijk, ...te veel zelfs
Maar het wees mij wel op de Octavia, die ik nog niet had zien staan en die niet eens zo veel verschilt.
Nu de juiste auto samenstellen en 4 jaar plezier eraan beleven.
Mag wel na 4 jaar Prius, die mij overigens ook niet slecht beviel, maar die ik nu wel zat was ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad. Toen nog geen 14%. Wilde eerst de nieuwe Golf Variant, maar na het zien van de O3.... :cheer: Met name de extra ruimte tussen de achterbank en de voorstoelen gaven de doorslag. Is mijn dochter nog steeds iedere dag blij mee.... Sinds afgelopen vrijdag ook een set Privacy Shades besteld, zodat dochterlief geen zonnestraaltjes meer in haar oogjes krijgt. Ooohhh, wat een verademing. Geen schreeuwende 3 jarige meer achterin! http://www.privacyshades.nl/zonneschermen?manufacturer=67&model=411 misschien voor je verjaardag... ;)

Schipper74

Senior Member
Sunset niet afdoende dan?
Heb ook een dochter in stoeltje achterin, na....3 zoons!
Had misschien beter een Skoda bus kunnen nemen ;)

Bovenaan Onderaan