Elk ander bedrijf had het wel goed. Maar al jaren bestel ik bij Winparts. Dus ik dacht dat het wel zou kloppen en dat alle andere fout waren... haha niet dus.... maar de eigenaar vertelde mij dus ook dat ze die ik nodig heb niet eens hebben en dus ook niet kunnen leveren. Nog nooit een fout onderdeel gehad als ik op kenteken bestel, nu dus wel.Ik heb bijzonder goede ervaringen met Winparts, maar ik bestel dan ook altijd op basis van onderdeelnummer (opgezocht in ETKA), omdat op kenteken bekend is dat daar vaak dingen mis gaan. Dat ligt niet aan Winparts maar aan de database die al die bedrijven gebruiken. Bij Winparts krijg je wel pasgarantie als je je kenteken invoert bij bestelling, dus je kan altijd gratis terugsturen dan.
De spanningsregelaar was kapot, dus deze vervangen. Had de spanningsregelaar getest op mijn "workbench powersupply" (regelbare voeding zegmaar). En bij de enable pin op de plus activeerde hij niet, dus defect. De diodebrug had ik ook doorgemeten, maar dat was goed, de windingen ook goed, stator ook goed, dus dan was het makkelijk. Jammer dat het zo'n gedoe is om de alternator los te halen (en tevens ook het terug plaatsen).Hallo. ben zeer nieuwsgierig naar de naam van het onderdeel dat je vervangen hebt.