Da's niet zo gek hoor....Toch zijn de levertijden niet korter als in dagen van economisch hoogtij.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/ow...rmatie?p_spr_id=&p_type_lijst=RL&o_id=6255958Met een neergeklapte achterbank heeft de Skoda 1620 liter laadvolume, de Peugeot 307 heeft maar liefst 2082 liter. Dat scheelt toch wel een beetje dacht ik zo. Echter met de achterbank rechtop scheelt het tot volgens de brochures ongeveer 20 liter (die de Skoda minder heeft).
Het is allemaal niet zo spannend. Voor vakantie gewoon zo'n box op het dak.
Je hebt gelijk, overigens is het maar net welke methode men gebruikt om het aantal liters volume te bepalen.
Volgens de site van autozine is het verschil tussen Peugeot 307Break en Skoda Octavia Combia (1805-1620=) 185 liter. Deze liters heeft de Peugeot met name te danken aan de hoogte van de auto. Die is immers 7 cm hoger.
Met de achterbank rechtop (zo rij je immers met een gezin ook naar je vakantiebestemming) heeft de Octavia de grootste kofferruimte. (580liter tegen 562 liter)
Ik ben momenteel 1 van de vele wachtende. Ik heb een Octavia Combi Greenline besteld.Heb jij al een nieuwe besteld ?
Of kijk je nog even rond ?
Ik ben momenteel 1 van de vele wachtende. Ik heb een Octavia Combi Greenline besteld.
Voor transport van grote dingen heb ik al de dwarsdragers gekocht. Tevens heb ik een trekhaak besteld. Aan transportmogelijkheden geen gebrek dus.
Klinkt goed, hopelijk komt de nieuwe een beetje snel binnen.
Er zijn namelijk productieplants gesloten n.a.v. de crisis. Vandaar dat de wachttijden kunnen oplopen voor bepaalde modellen.
Fijn weekend nog.
Wanneer is de jouwe besteld door de leasemy ?
Want 8 - 10 weken zou nu nog gewoon haalbaar moeten zijn hoor.
Hoorde ik bij Hamers te Voorschoten.
Plants gaan dicht tijdelijk maar hopelijk kiezen ze wel de goede om tijdelijk of definitief dicht te gooien als het echt nodig is.
Deze "greenlines" zullen daar hopelijk buiten vallen en gewoon normaal te leveren zijn.
Maar wie ben ik ?
Voor leasemaatschappijen geldt volgens mij half november als datum voor laatste levering. Ik heb immers van Leaseplan ooit op 11 november een auto geleverd gekregen.
Ik heb wel een Greenline besteld, maar heb nog niks gehoord van de dealer. Ik zal eens contact opnemen.
Voor leasemaatschappijen geldt volgens mij half november als datum voor laatste levering. Ik heb immers van Leaseplan ooit op 11 november een auto geleverd gekregen.