Wesley, je vraagt in het begin om "wijs advies", dat is natuurlijk lastig als we je wensen en mogelijkheden niet kennen. Over het algemeen wordt het als je naar het financiele plaatje kijkt onverstandig gevonden om een vrij nieuwe auto al zo snel in te ruilen, het kost je gewoon handen vol geld. Maar als je er de mogelijkheden toe hebt, kun je alleen zelf bepalen of de hogere funfactor van een RS en "iets nieuws" je dat geld ook waard is. Kennelijk heb je wel het een ander te besteden, maar gezien het feit dat je een nieuwe Audi of BMW te gortig vind zijn je mogelijkheden ook weer niet onbeperkt. Een "wijs advies" zou dan toch zijn om nog een paar jaar van je full option S2C te genieten, maar nogmaals, alleen jij weet wat wat je wilt en kunt, dus ik ben bang dat je vraag inderdaad niet tot een advies gaat leiden waar je blij van wordt.
Wat betreft je inkomen, daar hebben we hier helemaal niets mee te maken. Statistisch gezien is het ongebruikelijk om op je 23e dit soort keuzes te kunnen maken, maar er zijn genoeg legale en illegale manieren om je toch op 23e dit soort dingen te kunnen veroorloven, een paar zijn de revu al gepasseerd (loterij, wietplantjes, voetballer), maar er zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld erfenis, bankoverval, of gewoon hard werken in de juiste branche.
(of ben ik met mijn poging tot een serieus antwoord nu gigantisch in een 1 april grap getuind??)