@s-line. Je kan me beter een PM sturen als je het erfens niet mee eens bent. Want nu ben je zelf een beetje onnodig aan het posten.
Feit is.. De RS gaat het worden (als die er goed uitziet). Dat is al besproken met de dealer en die kent mijn wens. Echter, en ik geloof even zonder terug te lezen dat Corne en Sitechris daarme kwamen, eerste jaar is je afschrijving groot. MAAR mijn ervaring is dat ik bij de dealer waar ik kom er nette prijzen worden gegeven waardoor ik gemakshalve er wel vanuit ga dat we ook daar uit komen. Mocht dat nou echt te gek worden, dan rij ik nog even in de Superb rond, maar ook dan zal de Superb vervangen worden al dan niet een jaar of 1 a 2 later.
Sitechris wees mij er ook nog even op om aan andere wagens te denken, na een beknopte uitleg dat er 2 kinderen mee moeten adviseerde hij mij de Combi RS dan ook. Ik vind jet dan ook een leuk onderwerp om over te praten en jullie uiteindelijk ook de rest van de aankomende maanden te vertellen. Als je dat niet wardeerd, hoef je hier niet mee te kijken. Offtopic berichten zijn eerder al verwijderd omdat het over geld zaken ging, die zijn nu nog niet van toepassing en hoe ik aan mijn financieen kom is al helemaal niet van belang.
Maar nog 1 keer, die RS word van mij, en het liefst zo snel mogelijk. Misschien had ik dat er nadien achter moeten zetten, maar dat kwam later pas ter sprakeen je kan de titel dan niet meer een andere richting geven.
Fijne dag iedereen!