Dat laatste kan ook als iemand gewoon onderhoud uitvoert, dus dan moet je dat ook verbieden. Het Duitse systeem is dan toch het beste: een algemene vergunning voor een bepaald onderdeel en maatwerk voor de ingrijpender zaken.
Vooraan is het idd 340mmWelke maat is dat voor eigenlijk? 340mm?
Brembo heeft deze ook (V+A geperforeerd), bij ebc braken heb je de keuze tussen geperforeerd of met sleuven (slopped) type 1877usr.@boontjeRS
Wist ik niet, da da niet mocht, ga het toch is verder uitpluizen, heb een mooi setje gevonden van AP performance voor voor & achter schijven, word vervolgd........
Met alle respect, maar ik hoor toch liever een V8. Het blijft een beetje "fart-can" geluid bij een 4 in lijn.
Met alle respect, maar ik hoor toch liever een V8. Het blijft een beetje "fart-can" geluid bij een 4 in lijn.
http://dvxperformance.com/stage/skoda/octavia/5e-2013-/4195/rs-20-tsi/1
Who is in? Ik heb alvast al extra korting gevraagd via mail aan DVX (voor leden van het skodaforum). Ik ga het laten doen: 310 pk en 445 Nm. Eindejaarskorting: 20% dus 519 Euro zonder mijn voorgestelde korting: 5 laten tunen voor 500 Euro...
http://dvxperformance.com/stage/skoda/octavia/5e-2013-/4195/rs-20-tsi/1
Who is in? Ik heb alvast al extra korting gevraagd via mail aan DVX (voor leden van het skodaforum). Ik ga het laten doen: 310 pk en 445 Nm. Eindejaarskorting: 20% dus 519 Euro zonder mijn voorgestelde korting: 5 laten tunen voor 500 Euro...
...en gaat hier wel degelijk over een herprogrammatie OP MAAT op een vermogenstestbank!!!
Tegen die tijd heb je hem al bijna verkochtHad de korting van dvx ook al zien passeren, ... Verleidelijk
Ga toch nog een jaartje wachten tot mijn vRS uit garantie is en ik 100% zeker ben dat er geen grote brokken geweest zijn gedurende de eerste twee jaar. Deze actie komt toch ieder jaar terug (soms twee keer)
idd, staat in de gemeente van mijn ouders een geweldige superb te koopTegen die tijd heb je hem al bijna verkocht