Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden ;)
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.

Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.
Ja als het mag moet je dat uitbuiten he.

leon-cupra

Forumguru
Ja als het mag moet je dat uitbuiten he.
tuurlijk, maar voor mij mogen ze dergelijke voordelen onmiddellijk afschaffen op voorwaarde dat ze de lasten op arbeid verlagen, pensioenen verhogen, ...
Onze opbrengstwoning ook, intresten mogen fiscaal ingebracht worden terwijl eigenlijk de toekomstige huurder lekker onze lening zal mogen betalen :D

EdK

Forumguru
VAKANTIE kennen ze zeker in het vlaamse niet ??
WAALSE wel kom ik de andere 11 maanden vaak achter tijdens het werk...

vleier

Forumguru
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden ;)
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.

Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.

Is dat er ook in belgie dan? Hier ook namelijk en is ook goed gebruik van gemaakt.

JurgenM

Forumguru
Vanmorgen ook nog eentje gezien van 'Franse' makelij.
Een witte Citroën C4 Picasso met RS op de kofferklep. :laugh:

Geen foto helaas...

dirkie996

Forumguru
Gisteren goed tempo kunnen rijden op de A-7 snelweg van Reus naar Oliva( Spanje)Gemiddelde van 144km/u, en 'n verbruik van net 10 liter/ 100km. Ik reed dan volgens snelheidsmeter 160 á 170km/u met een toerental van 2800-3000rpm.
Zalige wagen om zulke trips te maken.
In Frankrijk reed ik snelheden rond de 130 km/u met 'n verbruik van 7,9 liter/ 100km. De wagen heeft nu 4000km en begint al goed los te komen. Qua klimcapaciteiten mag ik ook niet klagen, reeds getest in de Pyreneeën.

Bovenaan Onderaan