Tuner111
Forumguru
nog een review: https://www.autocar.co.uk/car-review/skoda/octavia-vrs
wat een triestige locatie. Een vRS is er stukken goedkoper dan een bmw, mercedes maar blijkbaar ligt het marketingbudget ook een stuk lager
Jaja, zal wel een trektent geweest zijn zeker.Zo noemde mijn slaapkamer als tiener
ik noem die kamer dan weer een rukbunkerZo noemde mijn slaapkamer als tiener
asociale rijderGaat bij mij een heel flink stuk rapper
waarom iets willen testen dat minder snel is dan hetgeen je zelf hebt?We zouden es met een groep RS rijders de nieuwe RS 245 kunnen gaan testrijden ?
in het begin ga je heel veel boze blikken krijgen wanneer je je speeltje aan het uitproberen bent. Daarna minder het wel aangezien het nieuw eraf is en je terug wat rustiger gaat rijden. Na een jaar ga je hem chippen omdat je ondertussen het vermogen "gewoon" bent en krijg je terug de boze blikken en verwijtenZal het je binnenkort laten weten.
Maareuh ik weet ook niet wat te verwachten hoor. Ten tijde van bestelling was er nergens iets van RS voorhanden om een keer proef te rijden. Dus buiten een keer als passagier meegereden te hebben in een RS230 pre-fl stopt daar de ervaring voor mij.
Om te testen of die nog steeds wielspin heeft bij vertrek. Indien Neen kan je hem door laten chippen naar 330 pkasociale rijder
waarom iets willen testen dat minder snel is dan hetgeen je zelf hebt?
sper gaat veel kunnen oplossen maar niet alles. Vrees dat bij "hooligan" stijl je nog steeds last zal hebben van wielspin. Het is geen 4x4 hé. En chippen naar 330 zal even dramatisch worden. Je kan het goed vergelijken met de cupra. Hebben er véél minder last, maar is nog steeds opletten.Om te testen of die nog steeds wielspin heeft bij vertrek. Indien Neen kan je hem door laten chippen naar 330 pk
Geen idee. Ik heb nog niet met de cupra of de golf R of ook niet met de superb 280 geredensper gaat veel kunnen oplossen maar niet alles. Vrees dat bij "hooligan" stijl je nog steeds last zal hebben van wielspin. Het is geen 4x4 hé. En chippen naar 330 zal even dramatisch worden. Je kan het goed vergelijken met de cupra. Hebben er véél minder last, maar is nog steeds opletten.
Om te testen of die nog steeds wielspin heeft bij vertrek. Indien Neen kan je hem door laten chippen naar 330 pk
En trouwens dat geluid van een R ..... in race ... ABNORMAAL ZALIG. (De boze blikken er wel bij nemen)
soms zie ik wel es een voetganger gebaren met zijn vinger tegen zijn hoofd van 'zijt gij zot ??!! ' maar waarschijnlijk zal die jeuk hebben.