philippe bakker
Forumguru
Ja dat is bij mij ook se !
Nog efkeshier niet, is dan ook een dieselke hé
Alleen een downpipe en bvb een VWR600 als intake is al genoeg om naar stage 2 te gaan...
Lijkt mij dat de downpipe van vorige versies gewoon passen.
Die op mijn Cupra is ook passend en dezelfde voor een Octavia vRS trouwens...
Hij is precies over een tank aan het spreken . En is dat rood met een toets bruin in ?
Hij is precies over een tank aan het spreken . En is dat rood met een toets bruin in ?
een mooie wagen met onwijs lelijke velgen........
Echt fel rood vind ik mooier. Dit is ‘kak’ roodmeer met oranje er in irl
Dan zou ik toch eens naar je voeding gaan kijken als het die kleur kak heeft.........Dit is ‘kak’ rood
Echt fel rood vind ik mooier. Dit is ‘kak’ rood
Tja aambeien heDan zou ik toch eens naar je voeding gaan kijken als het die kleur kak heeft.........
Zeker achter gekomen toen je in het vrije veld zat te kakken en je smak geluiden hoorde ???Tja aambeien he
Yep, hollowmanvid heeft dat al gedaan. Kijk maar op youtubeZouden de achterlichten van rs 245 op de pre face lift passen?
Nee toen hij deeg aan het kneden was voor de dagelijkse croissants.... Wat een onderwerp joh.Zeker achter gekomen toen je in het vrije veld zat te kakken en je smak geluiden hoorde ???
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.
Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.
Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.
Ik betaal ook de uitkering van werklozen mee ...Ik ben belastingbetaler,
Tis schandalig da ik uwen boel help aftebetalen, tenigste dat wij dus gemeen hebben is een goeie smaak qua autos.