Hij zegt zo dingen van : amai kijk es starten met een power knopje ... en dat in Skoda . En kijk es 300 pk in een ... Skoda . Zelfs mooi interieur voor een Skoda ( beetje golf GTI achtig) en zo gaat dat heel dat filmpje triestigWord dat dan gesproken ??? blijven opletten hoor !
Helemaal niet triestig!zo gaat dat heel dat filmpje triestig
Tsja sommigen mensen zijn zijn een beetje wereldvreemd en dan krijg je dat he !Hij zegt zo dingen van : amai kijk es starten met een power knopje ... en dat in Skoda . En kijk es 300 pk in een ... Skoda . Zelfs mooi interieur voor een Skoda ( beetje golf GTI achtig) en zo gaat dat heel dat filmpje triestig
Het is niet triestig voor Skoda. Het is triestig dat zelfs iemand die regelmatig auto’s test nog steeds zo denkt.Helemaal niet triestig!
Het lijkt me juist goed voor het imago van Skoda dat steeds meer mensen ontdekken wat deze auto's allemaal (kunnen) bieden.
Anderzijds is dat misschien weer niet zo goed voor de levertijden, maar hier geldt een bekend aforisme van de heer J. Cruijff...
Dus geen lange tenen - wees liever blij dat de betere inzichten steeds breder doordringen.
Ja natuurlijk. En hij zegt ook vooral dat hij positief verrast is ( want het is maar een Skoda ) op het te plastieken dashboard na vindt hij hem geweldigMaar hierdoor weet je wel hoe je een test moet beoordelen.....
Je luistert of leest naar iemands EIGEN mening ( is nooit objectief ) en met die gegevens ga je zelf naderhand bepalen of dit ook voor jou wel of niet op gaat.
Als ik hier lees dat mensen klachten hebben over de stoel in de wagen, dan let ik hierbij op tijdens een proefrit.
En wat voor die persoon als bagger word beschouwd kan voor mij juist een prima stoel zijn.
Maw een test nooit voor waar aannemen, maar als punt ter controle voor jezelf meenemen in je besluit !
dat het imago verbeterd is alleen maar goed voor de portefeuille van Skoda. Zie maar naar de winsten die ze momenteel boeken. Slechte zaak voor de meeste particuliere kopers. Zie wat een octavia 7 jaar geledend kostte en wat hij nu kost. Allemaal dankzij het feit dat iedereen skoda leert kennenHelemaal niet triestig!
Het lijkt me juist goed voor het imago van Skoda dat steeds meer mensen ontdekken wat deze auto's allemaal (kunnen) bieden.
Anderzijds is dat misschien weer niet zo goed voor de levertijden, maar hier geldt een bekend aforisme van de heer J. Cruijff...
Dus geen lange tenen - wees liever blij dat de betere inzichten steeds breder doordringen.
Ja hoor eens even, wat wil je nou eigenlijk?Zie maar naar de winsten die ze momenteel boeken. Slechte zaak voor de meeste particuliere kopers.
Ik zie die nog in productie gaan !
Mooi als tweede wagenIk zie die nog in productie gaan !
Bij fc de kampioenen ?@Canon-Eye , kzal je reactie maar niet te serieus oppakken en als ze wel serieus was bedoeld ... ga ik er geen verdere energie aan verspillen. Kwestie van de maagzweer te vermijden ... Alhoewel met een voetballende zoon moeilijk te vermijden (gek hoe heel de familie meeleeft met het spel, zeker als hij tot de 3 beste spelertjes van de ploeg behoort)
moest hij bij fc de kampioenen spelen zouden ze echt echt eens kampioen kunnen spelenBij fc de kampioenen ?
Ik hoop ook dat mijn zoontje volgende zomer voetbal capabel ismoest hij bij fc de kampioenen spelen zouden ze echt echt eens kampioen kunnen spelen
Is nu U7 bij kvc Ardooie. Soms schitterend om te zien hoe hij als 6-jarige het spel reeds kan "lezen".
het is gek wat dat doet met een mens. Zelfs mijn schoonmoeder, die absoluut niet sport-minded is, leeft er enorm met meeIk hoop ook dat mijn zoontje volgende zomer voetbal capabel is
Alee als hij es tegen de jeugd v Lokeren moet laat dan maar iets wetenhet is gek wat dat doet met een mens. Zelfs mijn schoonmoeder, die absoluut niet sport-minded is, leeft er enorm met mee