leon-cupra
Forumguru
om tegen lokeren te kunnen spelen zal hij eerst nog effe hogerop moeten kunnen spelen. Hij is goed, maar denk niet dat hij de nieuwe De Bruyne zal wordenAlee als hij es tegen de jeugd v Lokeren moet laat dan maar iets weten

om tegen lokeren te kunnen spelen zal hij eerst nog effe hogerop moeten kunnen spelen. Hij is goed, maar denk niet dat hij de nieuwe De Bruyne zal wordenAlee als hij es tegen de jeugd v Lokeren moet laat dan maar iets weten
En staan jullie dan ook te brullen langs het veld, en de arbiter uit te maken?het is gek wat dat doet met een mens. Zelfs mijn schoonmoeder, die absoluut niet sport-minded is, leeft er enorm met mee
De mijne kan juist 1 maand stappen@Canon-Eye , bij de jeugdreeksen is het enorm veranderd hoor. De fanatieke ouders zijn de mond gesnoerd door "tape", opgelegd door het bestuur van je ploeg. Veel ploegen hanteren ook al de regel dat wanneer de ouders zich niet gedragen, het kind zijn boeltje mag inpakken en een andere club mag zoeken.
In mijn tijd was het ook nog anders. Soms durfde de scheidsrechter niet meer van het veld
En fanatieke ouders, tja, je leeft zo mee met het spel, dat je onopgemerkt fanatiek wordt
En uiteindelijk is het ook altijd leuker om te winnen dan te verliezen. Mijn zoon komt meestal veel beter in het spel wanneer hij zijn goaltje heeft meegepikt. Zie je hem ook ineens vol plezier en vertrouwen spelen. Dus tja dat fanatieke zit ook wel in de meeste goede spelertjes.
bende mietjes !!!En staan jullie dan ook te brullen langs het veld, en de arbiter uit te maken?Dat zie je toch dikwijls langs vlaamse voetbalvelden.
Ik had het geluk dat de dochter zwom, kon ik lekker in de cafetaria’s zitten![]()
perfect. Onmiddellijk een bal gevenDe mijne kan juist 1 maand stappen![]()
Over mietjes gesproken, niks voor niks heet het zwemsport en voetbalspelbende mietjes !!!
Xander zijn eerste wedstrijd was op een dag dat het overdag vroor
Brullen mag niet meer, aanmoedigen wel
Scheids uitmaken behoort al lang tot het verleden hoor. Clubs treden daar zeer streng tegen op. Soms moet je wel eens op je tong bijten, zoals vandaag ... paar vuile tackles van de tegenstanders, scheids die zuiver truitje trek niet ziet ....
Ik kan zelfs niet zwemmenOver mietjes gesproken, niks voor niks heet het zwemsport en voetbalspel.
De zwemtrainingen ( mettertijd dagelijks) zijn totaal niet te vergelijken met voetbaltraining. Mijn vrouw heeft van haar 8 tot 18 jaar competitie gezwommen, en ze heeft er veel voor moeten laten. Maar in België bestaat er naast voetbal enkel wielrennen. Maar je mag al blij zijn, als je kind sowieso wil sporten, tegenwoordig![]()
Soms moet je wel eens op je tong bijten, zoals vandaag
Ik kan zelfs niet zwemmen![]()
voor op het forum heb ik mijn tong niet nodig hé. Ik typ met mijn vingers, jij met je tong ?Geloof er geen donder van, je lult ons hier de oren van de kop ! En zonder tong lukt je dat niet !!![]()
ze leren dat toch zowiezo in t school? Was je nooit mee?Ik kan zelfs niet zwemmen![]()
Ahwel begin dan maar met hollands te typen ipv dat half vlaams half NL ..... dus je aanpassen....En ach, ik pas mij gewoon aan aan jullie. Het is hier toch een nederlands forum?
is frysk ek goed??Ahwel begin dan maar met hollands te typen ipv dat half vlaams half NL ..... dus je aanpassen....![]()
Joh dat is een ander land.....
Ze noemen 't evenzo friesland. Straksch moet brussel nogh nederlandsche politici opvanghen omdat sij gesogt worden.Joh dat is een ander land.....
Motten wij ollanders naar toe met ons ollands paspoort om er binnen te komen.....
En dat omdat ze denken een taal te spreken dat een dialect is ......
![]()
Je bedoeld friese ambtenaren.......Straksch moet brussel nogh nederlandsche politici