@dirkie996 hier ook drie, maar 1 was aanhouding door een gefrustreerde agent, die me niet kon bijhouden, maar ook niet heeft kunnen klokken, dus die heeft iets gezocht (met de wielen over een doorgetrokken streep). Het beroep loopt nog
En twee stomme. Ik rijd altijd met Flitsmeister, die keurig controles en palen aangeeft. 1 x dus niet aangezet en meteen raak. de tweede was een paal waarvoor gewaarschuwd is door Flitsmeister, maar omdat het druk was en mensen rare dingen aan het doen waren, niet voldoende op de snelheid gelet en dan zit je er inderdaad zo overheen. Een zéér kleine overtreding, maar wel € 48, inclusief administratiekosten. Ook zo'n waanzin in Nederland. daar betaal je administratiekosten over een bekeuring.
Flitsmeister is gratis en hoe meer mensen het gebruiken (je kunt ook het aantal gebruikers voor je zien), hoe beter het werkt. Wanneer je contact hebt met je telefoon voor audio met de Amundsen/Columbus, dan krijg je een gesproken melding wat er is (flitspaal rood en 50, of mobiele flitser) en bij trajectcontrole (ook zo'n vinding van de overheid), krijg je je gemiddelde snelheid over het traject dynamisch te zien en meld hij het traject aan en weer af.
Je kunt tegelijk muziek luisteren vanaf je telefoon, of op mute krijg je toch meldingen. Ook tijdens een telefoongesprek, wat mij al vaak een boete heeft bespaard.
Overigens geeft Flitsmeister ook aan als er vertraging is en hoeveel tijd dat gaat duren en bij stilstaande auto's op de weg. Ook Ambulances geeft hij aan, hoever weg en welke rijrichting ten opzichte van jou (in Nederland). Sterk vertragend verkeer voor je, krijg je ook een melding van, in Nederland vaak dubbel op met onze matrixborden, maar in België erg handig.