Mss off-topic maar heb een vraagje ivm een herstelling aan m'n vrs nadat er een oude **** haar ne golf in achteruit tegen m'n auto heeft geplaatst een maandnalf geleden..
Bumper was in krassen (nrplaat van de andere wagen stond er in) onderste rooster klikte niet meer vast. En de grill helemaal kapot & sensor..
Heb de wagen laten herstellen in een officiele garage, maar t'is niet zoals het moet zijn.
Eerst een halfuur in fille gestaan op 2 km van de garage, dus vlug gebeld dat ik 10min later of sluitingstijd daar ging zijn. Op zich geen probleem want ze moeten de vervangwagen terug hebben. Maar ondertussen stond de wagen buiten op de parking in het donker. Dus veel kon ik niet zien,behalve dat het vrs logo ontbrak.
Dat dan ook meteen gezegd, maar de reactie van de vrouw in het bureel was van ja we hebben hem hersteld zoals hij was (anders was het een vriendelijk madam'ke
) Er hangde geen logo meer aan want t'was afgebroken door de aanrijding. Ze ging het maandag voorleggen met dat er niemand meer aanwezig was van de carrosserie.
Kom ik thuis en kijk ik in de garage. Zie ik dat de grill echt niet op zn plaats zit. Speling tss grill en linkerkoplamp is enorm groot ivm spelling tussen grill en rechterkoplamp. Op foto niet echt zichtbaar. Je ziet het ook ip het midden van de motorkap tov de hoeken van de grill.
Voor de aanrijding zat de grill mooi aangesloten tegen de koplampen.
Nu vraag ik me af of de grill die er nu opzit mss kan verschillen met de originele vrs grill. Of is er iemand met een vrs fl die eens wil kijken hoeveel de speling meet tussen de rand van de grill en de koplampen?
Want khoor ze al zeggen van het is zo, dat zit nooit perfect.. terwijl het wel zo was.
En zelf de grill goedsteken zou ik meteen doen. Maar doordat de sensor er aan vasthangt van de frontassist, wil ik er zelf niet aankomen zodat ik deze weer niet zou ontregelen.
Meeste personen zouden er mss niets van maken, maar voor een nieuwe wagen wil ik natuurlijk dat dit in orde is..