Tuner111
Forumguru
Heb je gekocht bij Marc? (Is een oud-collega van mijn broer en werkt sinds een paar maand bij Dominique)
eerst verkopen en dan kopen hé @leon-cupra
Heb je gekocht bij Marc? (Is een oud-collega van mijn broer en werkt sinds een paar maand bij Dominique)
is toch een perfecte overname? Doet de garage geen bod mss? En dan kan je hem toch nog steeds zelf proberen verkopen? En wat ga je doen als hij verkocht is en je moet nog wachten op de 245? Met de fiets naar het werk?eerst verkopen en dan kopen hé @leon-cupra
is toch een perfecte overname? Doet de garage geen bod mss? En dan kan je hem toch nog steeds zelf proberen verkopen? En wat ga je doen als hij verkocht is en je moet nog wachten op de 245? Met de fiets naar het werk?
met de treinIk ga eerst zelf proberen te verkopen en neen ik ga met de trein naar mijn werk
met de trein
Je hebt daar een schitterende bolide staan en je gaat op een steeds te laat aankomende trein kruipen die tijdens de spits tjokvol zit, waar je moet vechten voor een plaatsje (waar wss dan nog een kauwgom of andere substantie aan de stoel plakt) terwijl je in de supercomfortabele vRS sportstoelen kan rondcruizen
Neem een voorbeeld aan mij, zelfs voor 4km rijden we met de vRS
Gij zijt militair zeker ?ik heb een perfecte verbinding, heb geen stress in de file, zit op een bijna lege trein en mijn werk betaalt het abbo... dusja waarom zou ik de auto nemen ?
Gij zijt militair zeker ?
uhhhhh ..... Omdat er een octavia vRS op je oprit staat??ik heb een perfecte verbinding, heb geen stress in de file, zit op een bijna lege trein en mijn werk betaalt het abbo... dusja waarom zou ik de auto nemen ?
Nu heeft hij nog een dieseltje he. Binnenkort heeft hij the cutting edge from Skoda en gaat hij met plezier met de autouhhhhh ..... Omdat er een octavia vRS op je oprit staat??
Je hebt absoluut gelijk dat je dan met de trein gaat.was je maar een beetje aan het jennen
Natuurlijk ! Je staat stil en wouw !!! Je kan het verbruik es bekijken en das 22 litPrecies of dat plezierig is in de file met een vrs
Wat ik wil zeggen is dat bram de eerste maanden toch gaat verschieten als hij van een dieseltje komtKijk daar zelden naar. Als kmoet tanken dan is het zo. Had me anders wel een klein dieseltje gekocht.
Ik doe er ook 20 op een jaar en met 11,5 gemiddeldZal wel meevallen als je nog geen 25d km doet op meer dan 2,5j. Ik doe er ver zoveel op 1 j.
Wel om in de file te staan en een boel stress op te lopen misschien ??dusja waarom zou ik de auto nemen ?
ge zou je er flink op kunnen misrekenen. Ik doe amper 5000km maar als je rekent met mijn verbruik (+/- 15L), kom je aan een aardige kostZal wel meevallen als je nog geen 25d km doet op meer dan 2,5j. Ik doe er ver zoveel op 1 j.
op een forum waar er mega discussies zijn over 'verbruik is gestegen van 5,2 naar 5,4l ' daar dan zeggen dat 11 liter nog meevalt he ....En is dat dan zoveel? Ik wist op voorhand ook dat ik met 6 liter niet ging toekomen en heb nu 61d km op 2j en 8 maanden. Blijkbaar heb jij je zelf serieus misrekend want ik ben niet constant bezig over het verbruik. Als je maar 5d km per jaar doet neem je het er met plezier bij toch. Is hooguit 2 keer per maand tanken ongeveer. Doe er zelf al 9000 om te gaan werken per jaar.