Iemand die weet waar ik de brochures/prijslijsten 2014 van de Octavia RS kan vinden/downloaden?
Bij de rs zijn deze zo goed als gelijk zeThanks, kan idd ook alleen de 'buitenlandse' vinden. Zijn er ook NLse beschikbaar. Mijn Engels is prima maar kan mij voorstellen dat kwa opties er in verschillende landen verschillende keuzes zijn geweest?
Thanks, kan idd ook alleen de 'buitenlandse' vinden. Zijn er ook NLse beschikbaar. Mijn Engels is prima maar kan mij voorstellen dat kwa opties er in verschillende landen verschillende keuzes zijn geweest?
zonder twijfel de Michelin PS4 !Zijn er hier mensen met een goed advies voor (zomer)banden voor onder de RS?
Zit te twijfelen om weer voor Crossclimates te gaan, die zijn ons goed bevallen onder onze S2C, maar de RS heeft wel iets meer koppel op de weg te brengen, dus ben bang voor meer slijtage.
De Michelin PS4 of Conti Sport Contact? of zijn er meer goede ervaringen?
Er zitten nu Bridgestone Turanza's onder, achter redelijk af, dus moet binnenkort vervangen.
zonder twijfel de Michelin PS4 !
een winterband is iets van een 150 euro of zo ? das toch niet de kost?Kijk niet heel erg op van deze antwoorden.
Van @Corné de Kluijver had ik het sowieso verwacht!
Alleen dan nog de twijfel ivm woonplaats in grensgebied met Duitsland.
En regelmatig ff op boodschap over de grens.
Toch maar sparen voor een set met winterbanden vrees is.
een winterband is iets van een 150 euro of zo ? das toch niet de kost?
ik heb mooie OZ velgen gekocht en vindt ze zoveel mooier dat ik de originele Skoda velgen voor de winter houdt en de OZ voor de zomerNee, maar om er een set velgen bij aan te schaffen wel weer.
Wil dan wel Skoda velgen hebben.
Ben al aan het zoeken naar of set Gemini's erbij, of een set Xtreme voor de zomer, maar kost allemaal zo duur.
Skoda plakt of druk er ook maar gewoon hun logo op, zoek een mooie set uit en dan kan je daar zelf ook een logo van skoda op zetten.Nee, maar om er een set velgen bij aan te schaffen wel weer.
Wil dan wel Skoda velgen hebben.
Ben al aan het zoeken naar of set Gemini's erbij, of een set Xtreme voor de zomer, maar kost allemaal zo duur.