Rallye
Forumguru
Boxen. Buiten veranderd er niets.
Bij de diesel wel. Bij de benzine is het een membraan dat gekoppeld is aan de inlaat. Je hoort in beide gevallen inderdaad het geluid alleen binnen.
Boxen. Buiten veranderd er niets.
Ik deel je irritatie. Kleine correctie: jij hebt een benzine, dus een membraan, geen geluid over de speakers dus volgens mij.
VCDS optie?Nog steeds nep, maar wel apart dat het weer een vcds optie is.
Kan er dan ook meer/ander geluid gekozen worden of alleen volume.
Bij mij stond die op 100% en antera kon die op 50% zetten dus toch te regelen via vcdsVCDS optie?
Dit is een apparaat wat specifiek in een RS zit en niet iets wat te coderen is
Heb ik dan ‘n „luidruchtige” vibrator in m’n RS zitten? En dat op m’n leeftijd!. Dit had ik niet van Skoda verwachthet komt nooit via de speakers
het gaat om een apparaat dat vibreert namelijk de "soundaktor"
die maakt het geluid bij de diesels en benzine resen
Das niet de S van sport maar de S van speakersHeb ik dan ‘n „luidruchtige” vibrator in m’n RS zitten? En dat op m’n leeftijd!. Dit had ik niet van Skoda verwacht
Yup, vind dat bij hoge toeren wel leuk maar irritant bij lage toeren. Wat wel leuk is zijn de uitlaatplofjes bij het schakelen en die zijn niet nep, altijd leuk en te gek in de zomer met het dak open in een tunnelAch, ik vind het zo af en toe wel grappig. Bij lage toeren ronduit irritant. Wel leuk bij het terugschakelen van 5 naar 3.
was ook de enige reden waarom je de vRS mocht kopen van je vrouwHeb ik dan ‘n „luidruchtige” vibrator in m’n RS zitten? En dat op m’n leeftijd!. Dit had ik niet van Skoda verwacht
Yup, vind dat bij hoge toeren wel leuk maar irritant bij lage toeren. Wat wel leuk is zijn de uitlaatplofjes bij het schakelen en die zijn niet nep, altijd leuk en te gek in de zomer met het dak open in een tunnel
De vraag is of dit ook op een Skoda zit.iets zeer leuk gevonden...
zou dit echt werken ?
Elaba, onderschat ‘n man met ervaring niet. Wacht maar tot jij oud wordt. Jullie hebben nu al ‘n oudemannen Superb. Binnen 20 jaar rijd je gegarandeerd met ‘n monovolume of zo’n suffe suvwas ook de enige reden waarom je de vRS mocht kopen van je vrouw
De vraag is of dit ook op een Skoda zit.
Aangezien het ook alleen op de Golf Performance werkt.