philippe bakker
Forumguru
haha. neen ik wil iets deftigsPattex of Ductape?
haha. neen ik wil iets deftigsPattex of Ductape?
thx !Ik heb er zo, via bol. Com of amazon
3-in-1 Tablethoes - Auto tablethouder & Beschermhoes voor tablet & Organizer https://www.bol.com/nl/p/-/9200000052075466
seg seg .... mensen met een RS... wat voor iets koop ik om een tablet te bevestigen achter de zetels?
Klopt, je kan geen 16 inch eronder leggen omdat je remschrijven groter zijn.... ik had hetzelfde probleem.Volgens de manual:
Bekijk bijlage 64572
Wie weet er met enige zekerheid te melden welke type xenon lamp er in de rs O3 zit.
Ik kom op een 4500K / D3S lamp echter weet ik niet of het een rechte voet of een 90graden voet heeft.
Hopelijk weten jullie het alvorens ik alles los moet maken.
vind je dat een sportief geluid? Is er gewoon ver over waardoor het leuk is voor 1minuut maar daarna komt het vervelend.Wat veroorzaakt het sportieve geluid in de sportmodus bij de RS? Is dit alleen versterkt over de boxen of gaat er werkelijk een klep o.i.d. open in de uitlaat?
Euh... audi, vw, BMW, Mercedes,... Hebben dat ook aan boord hoorSport via de boxen das van kwil wel maar kan niet, beter niet gedaan.
waar zat die met zen gedachten als dat op tafel kwam.
bij sjoemelsportgeluid
Euh... audi, vw, BMW, Mercedes,... Hebben dat ook aan boord hoor
Wat veroorzaakt het sportieve geluid in de sportmodus bij de RS? Is dit alleen versterkt over de boxen of gaat er werkelijk een klep o.i.d. open in de uitlaat?
Als jochies van een jaar of 8, 9 vonden we het ook wel stoer om op de step heel hard "Brrrroeoeoeoemmmm..." te brullen.Boxen. Buiten veranderd er niets.