Tuner111
Forumguru
De 230 wel dacht ik..Heeft de FL dezelfde uitlaatlijn als de pre - FL ?
De 230 wel dacht ik..Heeft de FL dezelfde uitlaatlijn als de pre - FL ?
Heeft de FL dezelfde uitlaatlijn als de pre - FL ?
De 230 wel dacht ik..
Klinkt toch wel al beter dan gewoon stock heb ik de indruk
Heb dit ook gedaan in november. Midden demper ervan tussen en vervangstuk. Inderdaad het beste hoorbaar tot ongeveer 3000 toeren.
Hoeven ze zelfs niet te kiddelen. Mijn 220 had voor chippen 236 pk gemetenIs een 220pk gekieteld. Maakt standaard geen lawaai.
Zit wat te twijfelen tussen de fox en Remus. Zou de fox nemen omdat het relatief goedkoop is en het geluid lijkt me ook wel goed maar langs de andere kant zoek ik volgend jaar misschien wel een volledige Remus Cat-back te plaatsen. Geluid is fantastisch en de kleppen sturing is ook enkel op de Remus beschikbaar. Nadeel; nogal prijzig voor wat staal...
Als ik geld uitgeef is het om sneller te rijden niet om luider te zijn of er beter uit te zien maar das ieders het zijne heis idd prijzig, en de prijs die ze opgeven voor de remus(+/- 1500eur is zonder het kleppensysteem inbegrepen per klep zou er minstens 200EUR bijkomen) Dan lig je vlug aan 2000 eur voor een uitlaatlijn zonder attesten. want die met kleppensysteem mag niet voor de keuring jammer genoeg..
Ik geef dan liever 750eur voor de FOX en met het verschil kan je alweer een verlaging of setje zomerwielen halen
Als ik geld uitgeef is het om sneller te rijden niet om luider te zijn of er beter uit te zien maar das ieders het zijne he
nu ja. mijn geluid staat binnen in op 100% en dat is in sport oorverdovend. zelfs bijna storend luid. wat het geluid buiten is interesseert mij niet want ik zit binnen.Bwa, met wat sportiever geluid op de achtergrond geeft het meteen een ander gevoel dan die stille stofzuiger die het origineel is.
Ik had een milltec catback eronder steken en vond het niet slecht klinken. Alleen moet je opletten met drone geluid op de autosnelweg. Daar had ik bij men non-resonated wel last van. Net tussen 120 en 130 km/u. Je moest trager of sneller rijden om het niet te hebben
Pattex of Ductape?seg seg .... mensen met een RS... wat voor iets koop ik om een tablet te bevestigen achter de zetels?