leon-cupra
Forumguru
en de sprintjes tegen de bomma won je ook nog zekerwaren wel 9,5k per jaar hé, en 9.5k fun km's Smile per miles tellen meer hé...
en de sprintjes tegen de bomma won je ook nog zekerwaren wel 9,5k per jaar hé, en 9.5k fun km's Smile per miles tellen meer hé...
Ja hoor! Hoe wete gij da nu? Was jij die bomma?en de sprintjes tegen de bomma won je ook nog zeker
idd, mijn operatie staat gepland voor binnen een maandJa hoor! Hoe wete gij da nu? Was jij die bomma?
Aan de lichten tot 90 wel seidd, mijn operatie staat gepland voor binnen een maand
Komt binnenkort maar eens af met je vRS, zullen wel zien of je gaat winnen van deze "bomma"
We hebben niet voor niks een Oostblok auto heIk blijf het verbruik van de RS230 te hoog vinden, als je ziet dat auto's met 100pk en 300kg meer hetzelfde verbruik hebben. (Cfr Audi S5)
leeggewicht.Ik blijf het verbruik van de RS230 te hoog vinden, als je ziet dat auto's met 100pk en 300kg meer hetzelfde verbruik hebben. (Cfr Audi S5)
Het komt allemaal maar op 1 ding neer; als hij leeg is ga je tanken.
En je nieuwe naam word dan Leonie-cup D ??idd, mijn operatie staat gepland voor binnen een maand
Ik dacht dat je ging zeggen dat is mijn vriendin en een dameBekijk bijlage 64963
Ik kan enkel spreken van m’n vriendin( vrouw is zo ouderwets, hé) en m’n bruine labrador van 35kg.
Het zijn alletwee t***jesIk dacht dat je ging zeggen dat is mijn vriendin en een dame
Hier gelukkig ook al de buggies en dergelijke niet meer van toepassing. Volgende mag dus een mooie coupé/cabrio wordenBekijk bijlage 64963
Ik kan enkel spreken van m’n vriendin( vrouw is zo ouderwets, hé) en m’n bruine labrador van 35kg.
Maar om nou gelijk twéé cabrio's (of een coupé en een cabrio) te nemen vind ik ook weer overdreven...Volgende mag dus een mooie coupé/cabrio worden
Ten eerste: je mag in de zomer niet met de hond op het strand.@dirkie996 volgende keer wel foto's posten van de zomervakantie
1) ik vind genoeg foto's van honden op het strand tijdens de zomerTen eerste: je mag in de zomer niet met de hond op het strand.
Ten tweede: ze zou niet akkoord gaan als ik ‘ n foto van haar zou nemen in bikini aan haar leeftijd. Alles heeft z’n termijnen
Zijzelf natuurlijk wel - en denk je eens in dat ze stiekem toch meeleest.2) niemand weet hoe je vrouw er daadwerkelijk uit ziet,
een vrouw begint het surfgedrag van haar man te controleren wanneer ze hem verdenkt van overspel en laat je nu op een autoforum geen vrouwen vinden. Dus kans is nihil dat ze op het skodaforum gaat zoeken.Zijzelf natuurlijk wel - en denk je eens in dat ze stiekem toch meeleest.
Ik voorzie dan toch wel complicaties...
Dat risico zou ik ook niet nemen!