Goofy@5E
Forumguru
Hoe kan je weten welk soort Turbo je hebt? Of hebben die Garett turbo's nooit in de Octavia RS gezeten?
In de O3 heeft volgens mij altijd een IHI in geweest en nooit een Garett,
Hoe kan je weten welk soort Turbo je hebt? Of hebben die Garett turbo's nooit in de Octavia RS gezeten?
Iemand dit al geprobeerd om "iPad tablet " vast te houden of iets dergelijks??
Zie link :
http://octavia-rs.com/index.php/thread/21670-tablethalterung-fuer-den-aschenbecher-hinten/
3.5 maand verder, 13,000 km op den teller
De RS245 bolt goed, echt beter dan de RS220.
Verbruik is bij zelfde rijstijl zelfs 1.5 liter gezakt door de switch van Lukoil 95 naar 98. Echt maf.
Chromé logo's vervangen door zwarte met steel grey achtergrond. Centercaps en bout kapjes van de velgen gegooid. Ziet er wat rauwer uit nu.
Inmiddels de RS badgen in het zwart gezet. Maar denk dat ik die ga verwijderen.
Aan het bekijken om de resonator te vervangen door zo'n Vibrant spullement.
Dat weet ik, maar mijn vorige RS daar reed ik ook met die 95E10 uiteindelijk. Dat gaf zo geen merkbaar verschil.Die 95E10 is ook niet dezelfde als E95 van vroeger.
Kostprijs is hoger en je hebt meer verbruik.
Die 10 procent bio(brol) is nu niet direct ideaal voor een goeie krachtige verbranding.
Ecu moet 98 Herkennen om bij te stellen.Dat weet ik, maar mijn vorige RS daar reed ik ook met die 95E10 uiteindelijk. Dat gaf zo geen merkbaar verschil.
Sinds zaterdag trotse eigenaar van een Octavia Combi RS TDI. Het eerste dat ik wil doen is de wielen naar buiten brengen met spoorverbreders. Ik heb de Bridgestone potenza’s 225 (met velgbeschermers) op de standaard Pictoris 18 inch liggen. Als ik ga meten dan kom ik uit op max 20 mm per zijde op de achteras en max 12 mm per zijde op de vooras. Wat is jullie ervaring?
Volgende upgrade wordt 18 inch antraciet Gemini’s of 19 inch Extreme. De Pictoris gaan dienstdoen als wintervelg.
Grtz Jeroen
ik heb 10 vanvoor en 15 vanachter. Eerste gedacht was ook 15 en 20 maar vond dit overdreven breed staan. Ook in combinatie met de extreme velgen (wel de anthraciete uitvoering)Sinds zaterdag trotse eigenaar van een Octavia Combi RS TDI. Het eerste dat ik wil doen is de wielen naar buiten brengen met spoorverbreders. Ik heb de Bridgestone potenza’s 225 (met velgbeschermers) op de standaard Pictoris 18 inch liggen. Als ik ga meten dan kom ik uit op max 20 mm per zijde op de achteras en max 12 mm per zijde op de vooras. Wat is jullie ervaring?
Volgende upgrade wordt 18 inch antraciet Gemini’s of 19 inch Extreme. De Pictoris gaan dienstdoen als wintervelg.
Grtz Jeroen
Zeg mensen waar vind ik een matchboxke ve Octavia rs stationwagen ? ( en liefst wit)
Thx !!!!Al gekeken bij www.superskoda.com?
quasi niet te vinden. De gewone is gemakkelijker te vinden.Zeg mensen waar vind ik een matchboxke ve Octavia rs stationwagen ? ( en liefst wit)