Spector
Forumguru
Op je navischerm:
Wagen=> Instellingen => ACR/ESP => sport zetten. dan krijg je te zien normaal dan enkele hulpfucties niet meer werken en krijg je een geel lichtje
Straks eens kijken
Op je navischerm:
Wagen=> Instellingen => ACR/ESP => sport zetten. dan krijg je te zien normaal dan enkele hulpfucties niet meer werken en krijg je een geel lichtje
Gevonden, maar staat deze optie bij jouw altijd op sport?Op je navischerm:
Neen enkel als ik een launch wil doenGevonden, maar staat deze optie bij jouw altijd op sport?
Ik zie dat niet staan. Bij een model ‘14 zal dat er nog niet opstaan denk ikGevonden, maar staat deze optie bij jouw altijd op sport?
Moet ik ook es proberen want wie weet gaat er een wereld voor me openBij onze ‘14 is het wel in te stellen in sport.
Je kan ook de knop voor de pook ingedrukt houden. Na 3 sec geeft ie aan esp uit. Ff vasthouden gaat ie naar sport/beperkt.
Geen idee of er dan ook launchcontrol werkt. Probeer ik hier nu niet op de camping
Zelfs op mijn Kodiaq zit launchcontrol, dus dat moet zeker op elke RS zitten
Bij mijn RS III fl van 2017 ( 230pk) zit het er ook op.niet op elke rs.. of toch niet het hele programma... bij mijn diesel rs zat dat er niet in en ook in de rssen die ik getest heb toen ik mijn diesel kocht. ik denk echt dat dit iets is van de nieuwere generatie
Ja dat werkt dus echt niet bij mij. Gierende banden. Lawaai en stil blijven staan en doorspinnenLaunch control:
DSG in S
ESC in S
1 voet vol op de rem
1 voet vol op het gas
rem lossen wanneer je wil vertrekken, de auto doet de rest.
Nota: Aangezien het een "verborgen" functie is, vermoed ik dat eventuele schade die erdoor veroorzaakt wordt niet vergoed zal worden onder garantie etc.