Tuner111
Forumguru
Dus jij duwt uw voet plank laat los en kunt blijven plank duwen ?
ik doe de stappen dat ik hierboven heb beschreven ja
Dus jij duwt uw voet plank laat los en kunt blijven plank duwen ?
De vraag is kun jij plank blijven duwen tijdens en direct na de Lc ?ik doe de stappen dat ik hierboven heb beschreven ja
De vraag is kun jij plank blijven duwen tijdens en direct na de Lc ?
Ja dan zou ik er wel es naast willen zittenja ik heb tot aan de 80 gegaan (baan van 70).. mijn sper werkt goed
Je moet eens in Google intikken "Skoda 245 rs launch control". Heb je je antwoordJa dan zou ik er wel es naast willen zitten
Dan zie ik niet of hij plank stampt heJe moet eens in Google intikken "Skoda 245 rs launch control". Heb je je antwoord
Je moet eens in Google intikken "Skoda 245 rs launch control". Heb je je antwoord
Awel da blijft toch hangen op 40 km/u
Awel da blijft toch hangen op 40 km/u
Eerste poging in het begin wheelspin, tweede poging serieus blijven hangen net voor het schakelen, derde poging was wel goed.
Klopt dat wel. Maar kijk zo moet dat werken :Eerste poging in het begin wheelspin, tweede poging serieus blijven hangen net voor het schakelen, derde poging was wel goed.
Wel duidelijk groot verschil met de 230pk
Klopt dat wel. Maar kijk zo moet dat werken :
Ik wil maar zeggen als er op een auto lc staat moet dat deftig werken en bij Skoda is dat spijtig genoeg niet.dat is ook 4 wiel aangedreven hé ! helemaal iets anders
Grip en Skoda RS gaan niet samen, moet je ondertussen toch ook al wetenIk wil maar zeggen als er op een auto lc staat moet dat deftig werken en bij Skoda is dat spijtig genoeg niet.
Nog 2,5 jaar deze en dan zeker ne 4x4Grip en Skoda RS gaan niet samen, moet je ondertussen toch ook al weten
Daarmee, een dikke 43 AMG voor je deur, ideaal voor jou. Zon, regen, sneeuw,... blijven gas geven
Wel ja van bram heb ik nog geen filmpje gezien maar wat er hier te zien is Vd 245 vind ik zwak. Hij blijft een halve sec hangen op 40.Voor mijn verlaging een lc doen ging gepaard met kloppen van de sper wat ingreep. Sinds hij stijver is nu een de neus niet meer omhoog gaat bij accelereren werkt lc perfect. Bij bram is er dcc wat m mooi strak houd en daardoor goed weg accelereert vermoed ik
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk