philippe bakker
Forumguru
Das BMW ?Doe mij maar 4X4 met een 8 traps ZF automaat, als ik mag kiezen
Das BMW ?Doe mij maar 4X4 met een 8 traps ZF automaat, als ik mag kiezen
BMW heeft niet zo een goede reputatie met hun xDrive. Lees bimmerboard er maar op na.Doe mij maar 4X4 met een 8 traps ZF automaat, als ik mag kiezen
Het is blijkbaar wel de bedoeling dat die biturbo diesel aan een 4x4 wordt gekoppeld in de o4. Misschien dat de benzine versie dan ook een 4x4 krijgt ? En mij maakt diesel of benzine niet uit. Wat het rapste is daar gaat mijn voorkeur naar uit.Ga jij Dieselen dan?
Is toch niet rendabel meer in Belgie?
En al je collega bakkers in hun AMG's, enz zullen nog harder lachen dan om je Skoda(en laat ze maar lekker lachen als je het mij vraagt).
Maar als ze dan in NL ook gewoon de 4x4 leveren wordt het een leuke uitvoering!
Het is blijkbaar wel de bedoeling dat die biturbo diesel aan een 4x4 wordt gekoppeld in de o4. Misschien dat de benzine versie dan ook een 4x4 krijgt ? En mij maakt diesel of benzine niet uit. Wat het rapste is daar gaat mijn voorkeur naar uit.
in dat stukje laat men blijkbaar uitschijnen dat de 240 tdi ook in de o4 komt. en is toch wel van een autonieuws sitede o4 zal wss geen grote diesel meer krijgen. wat wel kan is 4x4 benzine..
in dat stukje laat men blijkbaar uitschijnen dat de 240 tdi ook in de o4 komt. en is toch wel van een autonieuws site
mij lijkt het vooral dat de Belgische staat de diesels eruit wil omdat ze berekent hebben dat ze aan benzine meer verdienen. eender hoe elke 200+pk motor ze in een octavia steken kan ik alleen maar toejuichen. en ja hopen op een 4x4 systeemin de pres word er veel gezegd hé maar diesel is en gaat eenmaal een stille dood sterven op lange termijn. dat is de wereld waar in we leven...
In België ligt dat lager seLaatst hoorde ik dat het omslagpunt van benzine naar diesel al tegen de 50K km per jaar loopt. Dan is een RS diesel al helemaal niet interessant meer.
In België ligt dat lager se
Als ik met mijn 400 km per week een diesel had kostte mijn diesel mij per maand 150 euro minder. Dus na 4 maanden terug verdiendnene hoor lees maar een de laatste studies 40 a 50 duizend per jaar moet je maken eer diesel voordelig word
Ik heb mijn diesel rs ingeschreven voor nog geen 100 euro in 2015. nu de zelfde motor zit je aan 773,92 euro aan inschrijving alleen. das een verschil van +600 euro, daar kan je wel al enkele keren benzine van gaan tanken hoor
Als ik met mijn 400 km per week een diesel had kostte mijn diesel mij per maand 150 euro minder. Dus na 4 maanden terug verdiend
Waar heb jij tegenwoordig pret met je benzine? Kom ik daar ook even spelen.maar je hebt veel meer pret met je benzine en das veel meer waard
maar je hebt veel meer pret met je benzine en das veel meer waard
Om daarna 500euro af te tikken bij de bandenboerJa lekker strepen rubber op het asfalt zetten