De mijne is gechipt@philippe bakker , ga je ‘n racechip laten monteren op uw RS? Schijnt dat de resultaten hiervan, verbijsterend zijn
Weet ik. Maar er is hier ergens 'n topic over racechip-ervaring.De mijne is gechipt
Ik weet het . Er zijn sommigen die nog niet met rappe auto’s hebben geredenWeet ik. Maar er is hier ergens 'n topic over racechip-ervaring.
Als die persoon dat helemaal zelf heeft gestoken dan zal de fun vooral daarin zitten. Het uitzoeken, de uren arbeid en sleutelen en opzoeken.wel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker
Dat is eigenlijk met de hele auto zo als je een echte “tuning” freak bent. Alles went en wil je altijd snel weer wat anders erbij doen kwa tuning. Optisch of techniek, het houd vaak niet snel meer op als je eenmaal goed begonnen ben.wel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker
Niet mee eens. In de 3008 van mijn vrouw zit dit ook in en het blijft gewoon mooi en effectief om na te kijkenwel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker