Je moet gewoon wel wat bijzonders hebben wil je hem zelf goed verkopen. Ik had destijds mijn rs te koop staan op marktplaats en was echt geen full options ook (motorisch standaard)maar zag er zo mooi uit hoe hij erbij stond kwa looks en strak, en ik vroeg zelfs meer als de andere rs’ en die er op stonden. Na 5 dagen reageerde er iemand die wel interesse zou hebben maar vond hem veel te duur in verlijking met de andere. Dus ik zeg tegen die jongen,het is wat het is maar ik weet zeker als jij hier komt kijken dat je verkocht bent, maar hij zegt nou ik kijk toch maar ff verder dan! Prima,zei ik succes met de zoektocht, en 2 dagen later bleef hij mij maar bestoken met berichtjes…zo van de andere hebben zelfs navi of vol leer etc etc en zijn goedkoper als jij…. Dus ik zeg kom nou maar gewoon kijken dan weet je waar we het over hebben, uiteindelijk zo gezegd zo gedaan en kwam hij toch kijken! Ik de auto op de afgesproken tijd ff weer netjes gewassen en shiny gemaakt, hij stapt uit voor de deur en ik zag het al aan zijn gezicht…. verkocht en zelf zonder maar een euro af te dingen. Dus je moet gewoon iets onderscheidens hebben dan lukt het wel maar als het er een 13 in een dozijn auto is moet je een lange adem hebben voor verkoop. De andere rs’en die er tegelijk met mijne opstonden hebben er ook allemaal nog zeker een jaar te koop op gestaan. Dat vond ik wel grappig om eens in de gaten te houden.