leon-cupra
Forumguru
Same here. Ondanks dat het een M2 is, kan ik ook niet zomaar zeggen “en nu koop ik iets anders en we zien wel met de oude”. Zijn maar weinigen die dit kunnen.Particuliere verkoop is lastig, en ik kan het niet veroorloven om 2 auto’s (en dus kosten) voor de deur te hebben staan.
Wat ik wel al genoeg ondervonden heb, het onderste uit beide kannen willen, is quasi onmogelijk. Wil je die bepaalde auto, is het meestal in het budget compromissen maken. Had meestal ook een bepaald budget in mijn hoofd maar in zeer weinige gevallen dat ook kunnen realiseren (heb dan ook zeer weinig geduld).
Waarom is zou ik mij eraan storen?Stoor je je eraan dat ik graag goed voorbereid op pad ga? Ik houd niet zo van verassingen namelijk..
Ik doe ook mijn onderzoek bij mijn wagens maar je kan niet alles uitsluiten. Je kan besluiten adhv de onderhoudshistoriek “dit is een goede” en na aankoop kan de turbo de geest geven. Dat is een okkazie. Als je de probleem-en accidentwagens er kan uithalen is het een grote. De rest is gewoon geluk hebben. (Een nieuwe wagen is tegenwoordig ook geluk hebben).