Octavia III RS

vw125

Forumguru
Heb eens een vraagje aan de andere RS rijders hier.
Het knopje van de ESP op de middenconsole licht dit op als jullie dit indrukken?
Was vandaag wat met de esp aan het spelen en uittesten via de amundsen en zag dat dit lichtje niet ging branden zowel niet via de amundsen als via de knop. Ik heb er nog nooit opgelet of dit brand, daar de andere wel oplichten als je ze indrukt. Skoda_Octavia_III_ESP_vypnuto_06_800_600.jpg

lugolux78

Forumguru
Hij licht op op moment dat je een knop activeert. ESP is standaard aan maar als indrukt dus uit en dan licht knop op.

peterrapid

Forumguru
Als je de knop zelf indrukt licht hij niet op ? Want als ik hem via Columbus bedien licht hij ook niet op net zoals de mode knop

vw125

Forumguru
Ben net ff gaan kijken en er brand nooit een lampje. Krijg wel de melding op de maxidot maar lampje licht niet op.

peterrapid

Forumguru
Dan is er iets verkeerd Leslie als ik op de knopjes duw dan gaan die branden ... Maar jij hebt ook wat aanpassingen laten doen via vcds mss eerst daar eens na kijken vooraleer je de dealer bestormt want ze zijn nogal allergisch aan die aanpassingen en kunnen dat als excuus gebruiken om moeilijk te doen.

vw125

Forumguru
@peterrapid : ik heb enkel het knipperlicht, de rechter buitenspiegel en het regensluiten laten aanpassen denk niet dat dit er invloed op heeft.
Heb er eigenlijk nog nooit op gelet of dit voordien werkte was maar door ermee te spelen via de amundsen dat ik het zag.

peterrapid

Forumguru
Is gewoon omdat ik weet dat voor het ogenblik er vanuit dieteren er heel streng wordt opgetreden tegen vcds en tuning en de dealer als er wordt vastgesteld dat er is aangepast zijn kosten niet betaald worden door dieteren. Reden

peterrapid

Forumguru
Reden : Er zijn een paar dikke audi's blijkbaar in gort gereden en was tuning bij te pas gekomen. Daarom zijn ze nu strenger in hun controle. Maar zoals je zelf zegt heeft er in weze niks met te maken.

vw125

Forumguru
Het stoort me niet of het oplicht of niet werken doet het vermits ik het zie verschijnen in de maxidot.
Was gewoon een vraagje.
De rest van de knoppen werk normaal en licht op.

Bovenaan Onderaan