Octavia III RS

peterrapid

Forumguru
Nu hij is het wachten waard hoor ... En stockwagens in die modellen ga je heel moeilijk vinden met de configuratie die jij wil in België. Duitsland daarentegen staan er verschillende, maar daar komt dan wat import-ellende bij. Maar al bij al valt de wachttijd beter mee dan de dealers laten verstaan voor het ogenblik, hadden 6 maand voorspeld, op 3 maand gekregen. Vriend met RS-break net hetzelfde heeft hem op 2 maand gekregen.

Tuner111

Forumguru
moest ik nu bestellen zou hij juni er zijn :) dus +- 6 maanden, zeker het wachten waard zo een auto !! :D

10922736_10205838143543084_891030418087295183_n.jpg

peterrapid

Forumguru
Gaat vroeger lukken @Tuner111 maar is veiligheidsmarge dat de Belgische dealers nemen wegens eerste productie RS 2014 enorm laat zijn geleverd maar de lichting 2015 komt er vrij vlotjes door hoor. 3 à 4 maand moet lukken. En al beslist ?

maartenrits

Actief lid
Hangt ook van de opties af uiteraard. Want de getinte ruiten zorgde voor 3 weken extra wachttijd. En dan heb ik nog maar exact 4 maand moeten wachten

Hans_RS

Forumguru
de normaal "getinte achterruiten" zijn standaard. de extra getinte (75% of 85% als ik het mij goed herinner), geeft extra levertijden.

Goeiemiddag
Ik heb eens een vraagje over de buitenspiegels op de RS mss kunnen de mensen die er 1 hebben me dit verduidelijken
dit zijn ze standaard :
Buitenspiegels, elektrisch verstel- en verwarmbaar en inklapbaar
Want ik heb nog de optie
Buitenspiegels, elektrisch verstel- en verwarmbaar inklapbaar en verlichting
Volgens de verkoper zou dit al standaard zijn toch kan ik dit als optie selecteren in de configurator klopt dit hebben ze standaard ook al de verlichting
Bedankt alvast

Bovenaan Onderaan